2789
عنوان

مریضی😭

149 بازدید | 6 پست

سلام بچه هااااا بچم ۶ ماهشه بدجوری سرما خورده نمیدونم ازین آنفولانزاهاس یا سرماخوردگی بردمش دکتر گف سرمانخورده ولی از وقتی از دکتر آرودیمش حالش خوب نیس خیلی کسله آب دهن و بینیش هی میاد و سرفه میکنه کسی تجربه ای داره چیکارکنم؟؟؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

تندتند شیرش بده خودتم چیزای چرب وسرخ کرده نخوراگه بینیش گرفته اسپری سدیم کلرایدبزن. وقتی دکترگفته چیزیش نیست نترس احتمالا حساسیته

هرکسی روممکنه ببخشم ولی اونایی که نزاشتن جوونی کنم وتواوج جوونی کاری کردن که دلم پیرشه روهیچوقت نمیبخشم...!
بخور .پیاز دور بالشش.مایعات بده.داروهاشو بده.شیر بزار خوب بخوره.جاشو گرم کن 

دارو فقط استامنفون داده که‌اگه‌تب کرد بدم گف چیزی نیس ولی بعد اومدنمون خونه قشنگ حس کردم تو راه سرما خورد چون قبلش فقط سرش داغ بود من بردم فک کردم‌مریضه بعد اومدنش‌همه علائمو داش😔

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز