2789
عنوان

چرا اینجوریم؟

138 بازدید | 12 پست

بچه ها من دو دو تا پسر دارم ۳.۵ سال و ۱۱ ماه .پسر بزرگم خیلییی حرف میزنه تن صداشم بالاست دو روزه بچه که حرف میزنه من حالت تهوع میگیرم و فکر میکنم سرم دیگه جا نداره تحمل شیر مک زدن و گاز زدن کوچیکه رو هم ندارم . چرا به نظرتون؟

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ضعیف شدی خودتو تقویت کن اگه خوب نشدی برو پیش متخصص اعصاب و روان  کاچی بخور

هفته پیش آنفلوانزا بدی گرفتم کمک هم نداشتم که استراحت کنم ولی الان اینجوری شدم.  انگار هایپرم

ازاین ور یکیشون مدام مکت میزنه یکی ام به جونت غرمیزنه مگه چقدرجون داری

🌹لطفا یه صلوات واسه سلامتی تودلیم می‌فرستین بهم بگین منم واسه حاجت رواییتون می‌فرستم🌹                           💚 اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَة وَ اَبیها وَ بَعْلِها وَ بَنیها وَ سِرِّ الْمُسْتَوْدَعِ فیها بِعَدَدِ ما اَحَاطَ بِهِ عِلْمُک 💚                   

البته به قول دوستان مربوط به کمبود انرژی ه هست .منم هورمونها که بهم می ریزه قاطی میکنم. همش دوست دارم گریه کنم حوصله هیچ کس رو ندارم.حوصله حرف زدن و حرف شنیدن ندارم بچه ام که جیغ میزنه بهم میریزم‌

و خدایی که همین نزدیکی ست. خدای آرام، شنوا، دانا، مهربان و بخشنده ی من دوستت دارم.......
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز