بچه ها من دو دو تا پسر دارم ۳.۵ سال و ۱۱ ماه .پسر بزرگم خیلییی حرف میزنه تن صداشم بالاست دو روزه بچه که حرف میزنه من حالت تهوع میگیرم و فکر میکنم سرم دیگه جا نداره تحمل شیر مک زدن و گاز زدن کوچیکه رو هم ندارم . چرا به نظرتون؟
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
البته به قول دوستان مربوط به کمبود انرژی ه هست .منم هورمونها که بهم می ریزه قاطی میکنم. همش دوست دارم گریه کنم حوصله هیچ کس رو ندارم.حوصله حرف زدن و حرف شنیدن ندارم بچه ام که جیغ میزنه بهم میریزم
و خدایی که همین نزدیکی ست. خدای آرام، شنوا، دانا، مهربان و بخشنده ی من دوستت دارم.......