2789
عنوان

زخم رحم

205 بازدید | 20 پست

سلام من زخم رحم دارم تا حالا دوبار رفتم دکتر اما بهتر نشدم هیچ بدتر شدم دل درد شدید دارم کسی هست که از روش گیاهی استفاده کرده باشه و نتیجه گرفته باشه ؟ نمیخوام فیریز یا منجمد کنم 

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


من دکتر رفتم باورت میشه پماد کلوتریمازول و قرص اهن و ویتامین cجوشان داد بهم دو دوره استفاده کردم خوب شدم ،ولی بستگی به خودت داره،باید تو طول درمان رابطه نداشته باشی ،سیر و پیاز و استفاده نکنی،لبنیات رو بیشتر بخوری ،مخصوصا ماست 

گمانم درد و مرهم را ....تو یکجا دیدی من تنها.... که بعد از درد بی درمان .....نبودم هیچ مَحرم را 

وای استارتر منم چند ماهه این مشکلو دارم 

سرم وصل کردم انواع دارو هارو مصرف کردم اما بهتر میشم بعد چند روز دوباره دل دردم شروع میشه کلافه شدم

انسان ها همان چیزی هستند که در آینه می بینند😎🥺😔

😩من دوتا دکتر رفتم،دکتر اولی کلی انتی بیوتیک داد،و امپول سفتریاکسون و دوتا پن سلین۱۲۰۰😐😐😐 

بعدا به خاطر همین عفونت قارچی هم آوردم،ولی دکتر دومی خیلی خوب بود 

گمانم درد و مرهم را ....تو یکجا دیدی من تنها.... که بعد از درد بی درمان .....نبودم هیچ مَحرم را 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز