2789
عنوان

پلی کیستیک

| مشاهده متن کامل بحث + 290 بازدید | 47 پست
خانمای پلی کیستیک سوالم اینه شماپری نمیشین یا پذیودتون از هفت روز طولانی تر میشه چون کنم پلی کیستیکم ...

منم پلی کیستیکم وهمیشه پریودام منظم بوده ولی اونقد این چهار سال کلی قرص مصرف کردم برا باردار شدن که الان دوروز فقط پری میشم به دکترمم میگم میگه تاثیر قرصاص

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

اصلا از وقتی نشدم بدنمم تنبل شده

من خودم چون پلی کیستیکم میدونم من مو زائدم دارم

ورزش برا بچه دار شدن بشدت مفیده

برو شک نکن رو روند میوفتی

شکمتو چرب کن با روغن زیتون بادام سیاه دونه ووو

سردیجاتم حذف

گوشت گوساله ام ابدا مصرف نکن.فقط گوسفندی خوبه.

خصوصا فصل سر سردیجات کنار بزار

ترشی نخور کنسروی سوسیس کالباس نوشابه ماکارانی سویا  هر چیز مضری رو مصرف نکن

الانم دوغ ماست نخور (بزار تو فصل گرم)

شیر بخور با خرما برا تامین لبنیاتت 

پسر گلم خوش اومدی👪برای سلامتی محمد حسینم  یه صلوات مهمونم کنید
شمامشکلتون‌چی بود که سویق عدس میخوردین؟؟

من پلی کیستیکم یه دوره کلا پریودام قطع نمیشد ی دوره کلا پریود نمیشدم

سویق عدس رو برای قطع کردن لکه بینیون گفتم خودم تنها چیزی ک اون موقع به درد خورد همین بود نهایتا چند دوره عادت ماهیانه استفاده کنی سرچ کن تو همین نی نی سایتم هست بزن رو هشتگ

پسر گلم خوش اومدی👪برای سلامتی محمد حسینم  یه صلوات مهمونم کنید
من خودم چون پلی کیستیکم میدونم من مو زائدم دارم ورزش برا بچه دار شدن بشدت مفیده برو شک نکن رو روند ...

طبیعی باردار شدی

عزیز دل مامان پس کی میای .شاید خدا نخواد هیچ وقت من مامان بشم ولی فکرشم دیونم میکنه .یا ضامن اهو بطلب
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز