2777
2789

خوبه

خداجون میدونم تنهایی هامو میبینی و از حال دلم خبر داری از اشتیاقم واسه مادر شدن و لحظه شماری و منتظربودن همه رو میدونی، از لحظات امیدواری وناامیدی،از گریه هام از دل شکستم از حسرت هام از آرزوهام همه رو میدونی و میبینیخداجون پس خودت کمکم کن هرچی خیره همون رو واسم پیش بیار که غیراز تو تکیه گاهی ندارم ای خدای بزرگ و ای معبود مهربان و بخشنده من،                      منتظر هدیه بزرگ از سمت تو هستم♥️♥️♥️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نمیدونم من فردا میرم دعا کن برام یکم بهتر شده باشم

😍ما قدبلندا واژه ای به نام "این" نداریم چون از  ارتفاعی که ما نگاه میکنیم همه چی "اونه"😍😁آقایوننننننن داداشام،گوفته باشم،اینجه باس ماس.. یعنی کلش باس ماس. این تاپیک  و اون تاپیک لایک و کامنت ماس ماس.یعنی سااایت کلوهومش ماس ماس.. آبجیا فدا مدا  

دارو مصرف میکنید برای سایز فولیکول؟؟ 

خداجون میدونم تنهایی هامو میبینی و از حال دلم خبر داری از اشتیاقم واسه مادر شدن و لحظه شماری و منتظربودن همه رو میدونی، از لحظات امیدواری وناامیدی،از گریه هام از دل شکستم از حسرت هام از آرزوهام همه رو میدونی و میبینیخداجون پس خودت کمکم کن هرچی خیره همون رو واسم پیش بیار که غیراز تو تکیه گاهی ندارم ای خدای بزرگ و ای معبود مهربان و بخشنده من،                      منتظر هدیه بزرگ از سمت تو هستم♥️♥️♥️
خوشبحالت خوبه من۱۳پریودی ۱۰بود  بی نتیجه

من  پریود نشدم ولی سونو گرفتن ازم ۵ بود😭

😍ما قدبلندا واژه ای به نام "این" نداریم چون از  ارتفاعی که ما نگاه میکنیم همه چی "اونه"😍😁آقایوننننننن داداشام،گوفته باشم،اینجه باس ماس.. یعنی کلش باس ماس. این تاپیک  و اون تاپیک لایک و کامنت ماس ماس.یعنی سااایت کلوهومش ماس ماس.. آبجیا فدا مدا  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز