2777
2789
عنوان

انتقال جنین

92 بازدید | 14 پست

دختر خواهر شوهرم دو هفته پیش انجام داده امروز آزمایش داده صفر بوده کسی اینجوری بوده.راستش من سردر نمیارم.خیلی دلم براش سوخت دومین باره اینکارو میکنه

با این خرجای اضافی بچه هام به هیچ جا نمی رسم😆😉😆😉

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خب نتیجه انتقال منفی بوده ینی نگرفته دیگ

خب مگه بارور نمیکنن چ جوری نمیشه یعنی رحم نگه نمیداره

با این خرجای اضافی بچه هام به هیچ جا نمی رسم😆😉😆😉
بله عزیزم ...من هم سه بارانجام دادم دفعه سوم یک شد ..دفعه دوم ۱۶شد...دفعه اول ۳۶ شد....

ایشالا واسه همه مثبت بشه

با این خرجای اضافی بچه هام به هیچ جا نمی رسم😆😉😆😉
ایشالا پریود نشه و دوباره آز بده مثبت بشه. خیلی سخته😞😔

ایشالا ینی پریود نشه مثبت میشه امکانش هست؟

با این خرجای اضافی بچه هام به هیچ جا نمی رسم😆😉😆😉
خب مگه بارور نمیکنن چ جوری نمیشه یعنی رحم نگه نمیداره

اونا لقاح درست میکنن بقیش ب رحم بستگی داره ک لانه گزینی کنه و بچسبه و پس نزنه

دیگ چیزی نمونده ک‌بغل بگیرمت دی ماه زمینی میشی رویایه بچگیام تعبیر شد منو بابا مرتضی بی صبرانه منتظرتیم رادمان مامان ❤️
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز