2777
2789
عنوان

رنگ مو

59 بازدید | 6 پست

ببخشید خانوما تو ایران از اوزال و گارنیر رنگ مو بهترم داریم 

از اینا دیگه خسته شدم می‌خوام تنوع بدم 

وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت  تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......⁦❤️⁩⁦⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
من از رنه بلانش راضی هستم 

کجایی ؟؟؟

خوب 

کیفیتش ؟؟؟

وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت  تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......⁦❤️⁩⁦⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مارک bes من استفاده میکنم راضیم،همون رنگی هم که میخوام درمیاد.فک کنم ایتالیه.اخرین بار ۶۰۰۰۰ خریدم

ممنونم از لطفتون عزیزم

وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت  تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......⁦❤️⁩⁦⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
ایتالیا خیلی نرم و براق میکنه موها رو 

مرسی عزیزم

وقتی فکر میکنم ممکن است تمام زندگیم را از قبل نوشته باشی ،لبخندی مسرت بخش تمام وجودم رادربرمیگیرید و دیگر مانند گذشته برایم رعب آور نیست .وای خدا چه زیباست زندگی که به دستان تو نوشته شده باشد .و من بیصبرانه منتظر فرداهایی زیبا و خداگونه و هستم.فرداهایی که خوشبختی عشق خداگونگی موفقیت معنویت ثروت  تلاش دانش معرفت نبوغ سلامتی زیبایی آرامش ومعجزات خدانوشت، بینظیر برایمان در نظر گرفته ای......⁦❤️⁩⁦⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦❤️⁩⁦خدایا با تمام وجود تلاش میکنم در دستانت آسوده به نظاره بنشینم،تا مبادا با خودمحوریم خدانوشتهایت را خدشه ای وارد شود .(((و اینست راز تو برای همه مان که خوشبختی ها را پاک کردیم و .........)))
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

عشق

اریانا221 | 4 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز