2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ان شاالله ک همگی با خوشحالی بیایم نتیجه رو بگیم

دوست عزیز؛من دوازده ساله ک دعا می کنم ک خدا بهم ی بچه بده؛تا حالا قابل ندونسته؛شاید دلِ تو ب خدا نزدیکتر باشه میشه تو برام دعا کنی از این غم بیرون بیام و دلم شاد بشه؛اگه دعا کردی لایکم کن هم دعات کنم هم صلوات واست بفرستم.خدا خیر دو دنیا رو نصیبت کنه
ان شاءالله شمام فردا میخوای تست بزنی

نه شاید پنجشنبه بزنم

دوست عزیز؛من دوازده ساله ک دعا می کنم ک خدا بهم ی بچه بده؛تا حالا قابل ندونسته؛شاید دلِ تو ب خدا نزدیکتر باشه میشه تو برام دعا کنی از این غم بیرون بیام و دلم شاد بشه؛اگه دعا کردی لایکم کن هم دعات کنم هم صلوات واست بفرستم.خدا خیر دو دنیا رو نصیبت کنه
بخدا خیلی سخته پری عقب بیوفته تست بزنی منفی بشه اصلا حال ادم غیر قابل توصیفه


کاملا درکت میکنم..من ماه پیش روز موعدم نشدم فرداش پری اومد..ب ابجیم میگفتم باز کاش وقتی قراره حامله نباشم دیگه عقب نیفته

میشه واسه مامان شدنم صلوات بفرستین؟؟😍😍ممنونم
بزن ان شاءالله دوتا خط باهم بیوفته برات عزیزم

تو هم همینطور گلم

دوست عزیز؛من دوازده ساله ک دعا می کنم ک خدا بهم ی بچه بده؛تا حالا قابل ندونسته؛شاید دلِ تو ب خدا نزدیکتر باشه میشه تو برام دعا کنی از این غم بیرون بیام و دلم شاد بشه؛اگه دعا کردی لایکم کن هم دعات کنم هم صلوات واست بفرستم.خدا خیر دو دنیا رو نصیبت کنه
بخدا خیلی سخته پری عقب بیوفته تست بزنی منفی بشه اصلا حال ادم غیر قابل توصیفه

می دونم چی می گی

تو علائم خاصی هم داری؟

دوست عزیز؛من دوازده ساله ک دعا می کنم ک خدا بهم ی بچه بده؛تا حالا قابل ندونسته؛شاید دلِ تو ب خدا نزدیکتر باشه میشه تو برام دعا کنی از این غم بیرون بیام و دلم شاد بشه؛اگه دعا کردی لایکم کن هم دعات کنم هم صلوات واست بفرستم.خدا خیر دو دنیا رو نصیبت کنه
مثل پریودی گاهی دل درد و کمر درد میگیرم جوری که حس میکنم الانه پری بیاد سینه هامم درد میکنه

میگن علائم پریودی و بارداری مثل همه

پس امیدوار باش

دوست عزیز؛من دوازده ساله ک دعا می کنم ک خدا بهم ی بچه بده؛تا حالا قابل ندونسته؛شاید دلِ تو ب خدا نزدیکتر باشه میشه تو برام دعا کنی از این غم بیرون بیام و دلم شاد بشه؛اگه دعا کردی لایکم کن هم دعات کنم هم صلوات واست بفرستم.خدا خیر دو دنیا رو نصیبت کنه
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز