2777
2789

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بینیت که البته شاید خودت می دونسی و ابروهاتم چون چشات درشته بیار پایین خیلی بالاست و نازکه تهش

بگو ببینم رویا هامو چند می خری🎠؟نمی ترسی از روزی که ویدایی وجود ندارع💕🌸لطفاًلایک نکنیدد:/ جدیدم نیستم نزدیک سه ساله خاموش می خوندم با کاربری دیگم انقد نکین جدید جدید زرنگا🤫😒عکس پروف دادشمه نگین بچه داری🤔😂✈️

مشکلی نداری

اگر که به برنامه زندگی پس از زندگی علاقه دارین بهتون پیشنهاد میکنم که این مستند صوتی رو هم گوش کنین. https: //shonoud.com/ لینک کپی کنید و فاصله بین نقطه . و / این خط کجه رو حذف کنید تا باز شه

منم بزارم؟؟؟

بزار

کبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳!!...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒!!..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳!?️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳!?️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳!!...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳!!..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳!!...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست

چه بلا

کبوتر با کبوتر چیپس با ماست😋..دروغ میگه طرف خوشکل تراز ماست😳!!...تو این دنیای مرموز مجازی🤒🚫...که نه پیداست کی دزده کی قاضی🤒!!..که اکبر توش شده مهسا وتینا😳!?️...بتول خانم شده فرزاد وسینا😳!?️..کامنت و لایک و پست و چسب بینی🤣...تو هر برنامه مجبوری ببینی😂..طرف داره نخ قالی میریسه😳!!...کامنت داده یه هفته س انگلیسه😳!!..طرف بیش از یه سال یار با ماست🥵🤒..میگفت سولمازه و شکل پریهاست😆..پریشب تازه فهمیدم که اقاست😳!!...کبوتر با کبوتر چیپس با ماست

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز