2777
2789

منم اقدامم ببخشید حالا هرموقه اقدام میکنم دلدرد میگیرم ولی دوسه بار اول دلدرد نداشتم  البته این ماه آمپول سینال استفاده کردم

لطفاهرکی تونست واسه شادی روح بابام یه صلوات یا فاتحه بفرسته😭🖤

من زیاد میخابیدم

یکیم بدنم گرم بود

بقیه علائم پری رو هم کلا داشتم 

حتی نواربهداشتی استفاده کردم گفتم میاد که نیومد خداروشکر😁

دخترم برای دیدنت لحظه شماری میکنیم😍خدایا خودت نگهدار تو💕باش😍دخترنازم خوش اومدی به زندگیمون😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


توی سونو ان تی منم گفت احتمالاً دختره ولی آنومالی گفت صد درصد پسره و پسر هم شد

حالا بارداری اولم ان تی رو گفت دختره،دختر هم شد.حالا این ۵شنبه معلوم میشه.خیلی فرق نمیکنه اما بازم دلم میخواد دختر باشه

چون دختر دوست داریم همش میگه بهار و باران بهار و بیتا بهار و 😂😂😂😂

خخخ ان شاءالله بیارید..دختر دار شدید وضعیت مالیتون خوب شد ؟ یا تغییری نکرد؟ آخه میگن دختر برکت میاره

تویی ک این نوشته رو میخونی یه صلوات بفرس😊
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

روز دختر

mahsa0022 | 3 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز