2777
2789
عنوان

حرکت جنین

86 بازدید | 8 پست

دوستای گلم هفته ۲۱ هستم ضربه خیلی محکم احساس میکنم مثل نبض گاهی آیا اونا حرکت هست و اینکه خودم دستم رو میذارم کامل مشخصه اما تا اینکه شوهرم دستش رو میذاره نمیزنه از کی شوهرم میتونه وقتی گذاشت نبض رو احساس کنه

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

از باباش حساب میبره حتما😆

.تاپیکای من برای باقیات صالحات نوشته شده که بعدازهربارخوندن شمابرای روح اون شخصی ک مدیونشم وحقی ب گردنم داره فرستاده میشه باورکنین چاره ای جزین برام نمونده باید حق اون ادم روبجابیارم تاخداازم بگذره.کنجکاوشدین واسه تاپیکام ی تسبیحات اربعه بگین بیایین تو.هرکس روزی ده مرتبه تسبیحات اربعه سبحان الله والحمدالله ولااله الاالله والله اکبر رو بخونه روز قیامت مثل لشکر بزرگی از خیرونیکی وحسنه پشت سرش راه میفتن وتنهاذکریه که باقیات صالحات میمونه براتون.
از باباش حساب میبره حتما😆

نه تعجب میکنم میگم شاید من فقط احساس میکنم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آخی همه نی نی ها همینطورن منم هروقت به شوهرم میگفتم بیا دستتو بزار ببین دخترم دیگه اصلا تکون نمیخورد شیطونک😁 از ۲۷ هفته دیگه کاملا مشخشه

ناز دخترم تو زیباترین نغمه ی عاشقانه ی منی❤🥰❤
آخی همه نی نی ها همینطورن منم هروقت به شوهرم میگفتم بیا دستتو بزار ببین دخترم دیگه اصلا تکون نمطخورد ...

مرسی گلم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم

فعلا حرکاتش زباد نیس همون خودت بیشتر حسش میکنی هفته های دیگه شکمت کلا تکون میخوره یا جابجا میشه باباش هم میتونه ببینه یادش بخیر منو شوهر دوتایی مینشستیم فقط نگاش میکردیم از ذوق دوتایی گریمون میگرفت 

اکثر وقتا بعد یه غذای مقوی و خوراکی شیرین مثل بستنی شروع میکرد 😍😍

من یه عمره خنده رو صورتم قاچاقه
فعلا حرکاتش زباد نیس همون خودت بیشتر حسش میکنی هفته های دیگه شکمت کلا تکون میخوره یا جابجا میشه بابا ...

مرسی گلم 

خدایی هست که بیشتر بیشتر دوستمان دارد .....میگذرد هم سختی ها هم خوشی ها....  قدر لحظات رو بدانیم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز