ayhan1369 مدیر عضویت: 1398/08/17 تعداد پست: 472 عنوان چيز كيك | مشاهده متن کامل بحث + 798 بازدید | 17 پست ميشه تو چيز كيك پنير نزد فقط خامه بزنم با ژلاتين ؟؟تا حالا كسي اينطوري درست كرده ؟؟ از طعم پنير وشوريش خوشم نمياد . بجاي ژلاتين هم ميشه از الوورا استفاده كرد ،؟ رو طعمش تاثير نداره ؟؟ 1398/09/10 | 06:59 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
درختِ_سيب عضویت: 1396/06/04 تعداد پست: 6332 حالا اگر خيلى حساسى ميشه پنير رو حدود نيم ساعت بذارى توى اب سرد بالاخره من ماندم و من ، من از من رنجيده است... هيچ كس نيست براى پادرميانى
zndgi عضویت: 1398/03/23 تعداد پست: 12418 با ماسکارپونه هم شورش کرد؟ نه عزیزم گفتم ک ماسکارپونه مخصوص دسر اصلا شور نمیکنه 👩❤️👨
درختِ_سيب عضویت: 1396/06/04 تعداد پست: 6332 نمك پنير لبنه از خامه اى كمتره بالاخره من ماندم و من ، من از من رنجيده است... هيچ كس نيست براى پادرميانى