2777
2789
عنوان

چيز كيك

798 بازدید | 17 پست

ميشه تو چيز كيك پنير نزد فقط خامه بزنم با ژلاتين ؟؟تا حالا كسي اينطوري درست كرده ؟؟  از طعم پنير وشوريش خوشم نمياد . 

بجاي ژلاتين هم ميشه از الوورا استفاده كرد ،؟ رو طعمش تاثير نداره ؟؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اين پنير شور نيست ؟ اخه يكبار  چيز كيك خوردم طعم شور ي داشت براي همين ميترسم شور بشه


عزیزم ماسکارپونه شور نمیکنه چون مخصوص دسره 

ولی بقیه پنیرای خامه ای شور میکنن یه مقدار حتی پنیر ویلی هم شورش میککه

👩❤️👨

چيز كيك معلومه از اسمش پنير داره ديگه 

با خامه تنها كه خوشمزه نميشه،  خب چه اصراريه چيز كيك درست كنى ، درست نكن😀

 با پنير خامه اى ويلى درست كن يا ماسكارپونه  شور نيست 

بالاخره من ماندم و من ، من از من رنجيده است... هيچ كس نيست براى پادرميانى
عزیزم ماسکارپونه شور نمیکنه چون مخصوص دسره  ولی بقیه پنیرای خامه ای شور میکنن یه مقدار حتی پنی ...

اصلا اصلش همینه پنیرماسکارپونه اتفاقا بی نمک بی نمک ازمغازه داراهم بپرس

برای سلامتی و سالم بودن دخمل قشنگم ی صلوات بفرس     
اين پنير شور نيست ؟ اخه يكبار  چيز كيك خوردم طعم شور ي داشت براي همين ميترسم شور بشه

نه عزیزم من خودم دوسه باربااین پنیردرست کردم عالیم شد

برای سلامتی و سالم بودن دخمل قشنگم ی صلوات بفرس     
چيز كيك معلومه از اسمش پنير داره ديگه  با خامه تنها كه خوشمزه نميشه،  خب چه اصراريه ...

ویلی هم شورش میکنه

من زیاد درست کردم چیز کیک هم با ماسکارپونه هم با ویلی 

ویلی شوزش میکنه یکم

👩❤️👨

اين پنير شور نيست ؟ اخه يكبار  چيز كيك خوردم طعم شور ي داشت براي همين ميترسم شور بشه

بیسکوییت شم بیسکوییت بتی پورش سرین عسل بگیر 

برای سلامتی و سالم بودن دخمل قشنگم ی صلوات بفرس     
ویلی هم شورش میکنه من زیاد درست کردم چیز کیک هم با ماسکارپونه هم با ویلی  ویلی شوزش میکنه یکم

من حساس نيستم با ويلى هم درست ميكنم به نظرم شور نيست  

ماسكارپونه بيشتر براى تيراميسو خوبه 

بالاخره من ماندم و من ، من از من رنجيده است... هيچ كس نيست براى پادرميانى
من حساس نيستم با ويلى هم درست ميكنم به نظرم شور نيست   ماسكارپونه بيشتر براى تيراميسو خوبه&nbs ...

ماسکارپونه طعم شوری نداره واس همینه استفاده میکنن برای انواع دسر 

منم مثل شما حساس نیستم 

اما اکثرا طعم شوری تو دسر نمیپسندن 

👩❤️👨

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

قشنگا

p__a_n_a_h | 4 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز