maryam_goli1375 مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 5129 عنوان بسته معیشتی 199 بازدید | 8 پست خانوما برای این بسته معیشتی که گفته به*6369#پیامک کنین چون خط ب اسم منه قبول نمیگنه حتما باید بنام مامانم باشه چون مامانم گوشی نداره خدایا امیدم به توست ناامیدم نکن 1398/09/10 | 00:12 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
roniyaزندگیم۷۷ عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 262 بله باید به اسم سرپرست خانواده باشه همه دنیا باتمام خوبی ها و بدی هاش فدای تک تک نفسای یدونه دخترم
roza_1928 عضویت: 1397/07/13 تعداد پست: 8678 به اسم سرپرست خانوار باید باشه... کارما چه سوسول بازیه...؟!فقط اباالفضل بزنه کمرت به
maryam_goli1375 مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 5129 بله باید به اسم سرپرست خانواده باشه ولی من دوتا سیمام توگوشیمه نهایت یکیشو در بیارم سریع پیامک کنم بعدش درارم اگ درارم پیامکی چیزی دگ نمیاد؟ خدایا امیدم به توست ناامیدم نکن
maryam_goli1375 مدیر استارتر عضویت: 1398/03/20 تعداد پست: 5129 به مام ندادن نمیدونم این پیگیری ها فایده داره یا نه؟ داره زنداییم توسط همین کد براش ریختن خدایا امیدم به توست ناامیدم نکن
بلوبرئ عضویت: 1396/07/26 تعداد پست: 5770 داره زنداییم توسط همین کد براش ریختن پس خدا کنه برای ماهم بریزن آخه خرجمون به خاطر ای وی اف میره بالا
roniyaزندگیم۷۷ عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 262 چرا پیامک میاد فک کنم از طرف سازمان رفاه همه دنیا باتمام خوبی ها و بدی هاش فدای تک تک نفسای یدونه دخترم
roniyaزندگیم۷۷ عضویت: 1398/09/09 تعداد پست: 262 برای مارو هنوز نریختنراستی برای همسر من ی پیامکی اومد که اگه بسته معیشتی میخواین باید اجازه بدین که به حساب های بانکیتون دسترسی پیدا کنیم این واقعیه؟ همه دنیا باتمام خوبی ها و بدی هاش فدای تک تک نفسای یدونه دخترم