2777
2789
عنوان

بسته معیشتی

199 بازدید | 8 پست

خانوما برای این بسته معیشتی که گفته به

*6369#

پیامک کنین چون خط ب اسم منه قبول نمیگنه حتما باید بنام مامانم باشه چون مامانم گوشی نداره

خدایا امیدم به توست ناامیدم نکن  

به اسم سرپرست خانوار باید باشه...

کارما چه سوسول بازیه...؟!فقط اباالفضل بزنه کمرت به                                                                                                         

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بله باید به اسم سرپرست خانواده باشه

ولی من دوتا سیمام توگوشیمه نهایت یکیشو در بیارم سریع پیامک کنم بعدش درارم اگ درارم پیامکی چیزی دگ نمیاد؟

خدایا امیدم به توست ناامیدم نکن  

برای مارو هنوز نریختن

راستی برای همسر من ی پیامکی اومد که اگه بسته معیشتی میخواین باید اجازه بدین که به حساب های بانکیتون دسترسی پیدا کنیم 

این واقعیه؟

همه دنیا باتمام خوبی ها و بدی هاش فدای تک تک نفسای یدونه دخترم
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز