2777
2789
عنوان

یلحظه بیاید🎂🍰

293 بازدید | 31 پست

میخوام واسه شوهرم پنجشنبه تولدبگیرم ۱۵نفرمهمون دعوت کردم امروز رفتم کیک چهارکیلوونیمی سفارش دادم واسه ۱۵نفر زیادمیشه بنظرتون؟مامانمینا میگن خیلی اضافه میادآره؟

🦋👑خودمم چون میدونم خودم بهترینم توام خودت باش چون قطعا بهترین فقط خودتی🦋👑متاهل ومتعهد💙

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

میخوام ببینم اگه قراره سرم بمونه اضافه بیاد چن نفر دیگه هم دعوت کنم حیف نشه

🦋👑خودمم چون میدونم خودم بهترینم توام خودت باش چون قطعا بهترین فقط خودتی🦋👑متاهل ومتعهد💙
بنظر من توی تولد چون میوه و بقیه تنقلات هست یکم کوچیک ترش کن اضافه میاد میمونه طعمشم عوض میشه

وای نمیشه دیگه سفارش دادم فروشنده گف زیاد میشه ها گوش نکردم چی کنم حالا

🦋👑خودمم چون میدونم خودم بهترینم توام خودت باش چون قطعا بهترین فقط خودتی🦋👑متاهل ومتعهد💙
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز