2777
2789

منظر اذان صبح ....ساعت چهار از خواب بیدارشدم بخاطر دستشویی

من در پی خویشم ...به تو برمیخورم اما...سالهاست که در تنهایی هایم عاشقانه زندگی میکنم..برای خودم چای دم میکنم ..خودم رو تحویل میگیرم ..اما همیشه دوتا استکان چای میریزم یکی برای خودم ویکی برای تو ..فقط نمیدانم چرا هر بار چای تو سرد میشود،،،وای فراموش کرده بودم تو نیستی و جمع من و تودیگر ما نمیشود ...تو رفتی !!!

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دخترم یه مدته سرما خورده هر چی میبرم دکتر سرفش قطع نمیشه . اونقدر سرفه کرد که اورد بالا منم شربتاشو ...

این سرفه لعنتی دیر خوب میشه.پسر من تا یه ماه سرفه داشت.

لعاب به دونه بهش مرتب بده

باشه اومدم.الان چایی و تخمه هم میارم.

منم پفیلا و میوه میارم🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍛🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🍓🍒🍑🍐🍏🍎🍎🥭🥝🍅🥥🥑🥒

سکه10میلیونی بهارآزادی نیست پاییز اسارته😒/کا‌ش یه دوستی مثل حضرت موسی داشتیم باهم میرفتیم شمال بزرگوار عصاشو میزد به دریای خزر باز میشد با ماشین مستقیم میرفتیم روسیه😢/به جای اینکه استوری بذاری کرونا خر است بتمرگ توخونت😒کرونا خر نیست خر تویی هموطن😏/خدایا لااقل یه پیامبر بفرست باهاش مذاکره کنیم😐/خدایا میگم یبار دنیا رو روشن خاموش کن شاید درست شد🙁/حالا اگه یه ویروس میومد که با سرمای هوا از بین میرفت میانگین دمای کشور 41 درجه بود😒/برای اینکه سر قضیه کرونا یه تودهنی محکم به چینیا زده باشیم از این به بعد به جای واژگان ته چین، پاچین، بلدرچین ودارچین به ترتیب از واژگان ته گل محمدی،پاگل محمدی،بلدرگل محمدی و دارگل محمدی استفاده میکنیم✌️/نمیدونم چرا خدا به کشیشا گفته شراب بخورین ولی زن نگیرین اما به آخوندا گقته شراب نخورین اما تا جا داره زن بگیرین😯 واقعا چرا؟/کتاب بیشعوری روباز کردم دیدیم داره به خیلی ازاطرافیانم توهین میشه بستمش پرتش کردم اونطرف😖/آرامش دوگیتی تفسیر این دو حرف است:آره تو راست میگی،باااااشــــه تــــوو خـــوووبــی/شوهرت مثل جاده چالوس نباشه که همه باهاش خاطره داشته باشن صلواات/من اگه میوه هم بودم یه نارگیل رو بلندترین درخت جهان میشدم که فقط یه میمون حاضر بود برای به دست آوردنم ریسک کنه/کاش یوزارسیف عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟دنبه هایم کو؟😢
این سرفه لعنتی دیر خوب میشه.پسر من تا یه ماه سرفه داشت. لعاب به دونه بهش مرتب بده

خسته شدم الان یکماهه که دارو میخوره دیگه چرک خشک کنا رو بهش ندادم.

نداند به جز ذات پرودگار...که فردا چه بازی کند روزگار....روزای خوب میاد😊
من شوهرم برای اولین بار مست اومد خونه ترسیدم خوابم نمیبره تاحالا ادم مست ازنزدیک ندیده بودم

😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳

سکه10میلیونی بهارآزادی نیست پاییز اسارته😒/کا‌ش یه دوستی مثل حضرت موسی داشتیم باهم میرفتیم شمال بزرگوار عصاشو میزد به دریای خزر باز میشد با ماشین مستقیم میرفتیم روسیه😢/به جای اینکه استوری بذاری کرونا خر است بتمرگ توخونت😒کرونا خر نیست خر تویی هموطن😏/خدایا لااقل یه پیامبر بفرست باهاش مذاکره کنیم😐/خدایا میگم یبار دنیا رو روشن خاموش کن شاید درست شد🙁/حالا اگه یه ویروس میومد که با سرمای هوا از بین میرفت میانگین دمای کشور 41 درجه بود😒/برای اینکه سر قضیه کرونا یه تودهنی محکم به چینیا زده باشیم از این به بعد به جای واژگان ته چین، پاچین، بلدرچین ودارچین به ترتیب از واژگان ته گل محمدی،پاگل محمدی،بلدرگل محمدی و دارگل محمدی استفاده میکنیم✌️/نمیدونم چرا خدا به کشیشا گفته شراب بخورین ولی زن نگیرین اما به آخوندا گقته شراب نخورین اما تا جا داره زن بگیرین😯 واقعا چرا؟/کتاب بیشعوری روباز کردم دیدیم داره به خیلی ازاطرافیانم توهین میشه بستمش پرتش کردم اونطرف😖/آرامش دوگیتی تفسیر این دو حرف است:آره تو راست میگی،باااااشــــه تــــوو خـــوووبــی/شوهرت مثل جاده چالوس نباشه که همه باهاش خاطره داشته باشن صلواات/من اگه میوه هم بودم یه نارگیل رو بلندترین درخت جهان میشدم که فقط یه میمون حاضر بود برای به دست آوردنم ریسک کنه/کاش یوزارسیف عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟دنبه هایم کو؟😢
منم پفیلا و میوه میارم🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍛🍇🍈🍉🍊🍋🍌🍍🍓🍒🍑🍐🍏🍎🍎🥭🥝🍅🥥🥑🥒

قربون دستت عزیزم😘😘😘

سعی کردند ما را دفن کنند،غافل از اینکه ما بذر بودیم...                                                  گرگها خوب بدانند که در این ایل غریب            گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز                 گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند                توی گهواره ی چوبی پسری هست هنوز            سردار دلها آسمانی شدنت مبارک...
قربون دستت عزیزم😘😘😘

خدا نکنه 💋💋💋💋💋💋

سکه10میلیونی بهارآزادی نیست پاییز اسارته😒/کا‌ش یه دوستی مثل حضرت موسی داشتیم باهم میرفتیم شمال بزرگوار عصاشو میزد به دریای خزر باز میشد با ماشین مستقیم میرفتیم روسیه😢/به جای اینکه استوری بذاری کرونا خر است بتمرگ توخونت😒کرونا خر نیست خر تویی هموطن😏/خدایا لااقل یه پیامبر بفرست باهاش مذاکره کنیم😐/خدایا میگم یبار دنیا رو روشن خاموش کن شاید درست شد🙁/حالا اگه یه ویروس میومد که با سرمای هوا از بین میرفت میانگین دمای کشور 41 درجه بود😒/برای اینکه سر قضیه کرونا یه تودهنی محکم به چینیا زده باشیم از این به بعد به جای واژگان ته چین، پاچین، بلدرچین ودارچین به ترتیب از واژگان ته گل محمدی،پاگل محمدی،بلدرگل محمدی و دارگل محمدی استفاده میکنیم✌️/نمیدونم چرا خدا به کشیشا گفته شراب بخورین ولی زن نگیرین اما به آخوندا گقته شراب نخورین اما تا جا داره زن بگیرین😯 واقعا چرا؟/کتاب بیشعوری روباز کردم دیدیم داره به خیلی ازاطرافیانم توهین میشه بستمش پرتش کردم اونطرف😖/آرامش دوگیتی تفسیر این دو حرف است:آره تو راست میگی،باااااشــــه تــــوو خـــوووبــی/شوهرت مثل جاده چالوس نباشه که همه باهاش خاطره داشته باشن صلواات/من اگه میوه هم بودم یه نارگیل رو بلندترین درخت جهان میشدم که فقط یه میمون حاضر بود برای به دست آوردنم ریسک کنه/کاش یوزارسیف عباشو رو منم مینداخت بعد که برمیداشت من لاغر و خوش هیکل میومدم بیرون با بغض میگفتم:با من چه کردی یا نبی؟دنبه هایم کو؟😢
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز