2777
2789

احتمالش هست فولیکول ۱۴ رو رد کن احتمال تخمک گذاری هست.تا نزدیک موعدت اقدام داشته باش

سقط مکرر داشتم به همراه تنبلی  تخمدان و ذخیره نیم  با اصلاح سبک به روش فلورا تاجیکی و تغییر مسیر زندگی صاحب نی نی شدم  

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بجا شنیدم روزی ۲سانت به سایز فولیکول اضافه میشه درسته؟

تقریبا نسبی .۱تا۲میل رشد رو داره اگه فولیکول سالمی باشه..من با ۱۶باردار شدم.شنیدم بعضیا با کوچیکترم باردار شدن.

سقط مکرر داشتم به همراه تنبلی  تخمدان و ذخیره نیم  با اصلاح سبک به روش فلورا تاجیکی و تغییر مسیر زندگی صاحب نی نی شدم  
بجا شنیدم روزی ۲سانت به سایز فولیکول اضافه میشه درسته؟

برای شما نه...چون تنبلی داری...اما تا روز تخمک گذاریت سه روز مونده ...حتما ۱۴ یا ۱۵ میشه...اگر شوهرت مشکلی نداره ۱۴ و ۱۵ و ۱۶ رو پشت هم اقدام کن و بعد ی شب در میون تا دو بار

جدی؟😔 من کیت میزنم تقریبا روز ۱۶ با ۱۷ مثبت میشه

عزیزدلم ..نگفتم که باردار نمیشی...گفتم مال شما اینطور نیست که روز ۲ م  رشد داشته باشه اما لان که روز ۱۲ دوره ۱۲ بوده روز ۱۵ حداقل دیگه ۱۴ میشه...و ین فولیکول بدی نیست...حتما اقدام کن...شایدم بیشتر رشد کرد‌..دارو استفاده نمی کنی...؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

چکار کنم

fatimm85 | 40 ثانیه پیش

دنیای سوفی

nothingsad | 50 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز