هیچی فقط ۱۰۰ تومنش خرج میکنم برا شارژ وخوراکی اگه یوهو میلم بکشه .بقیشو پس انداز میکنم باز یه جا بهش میدم .مثلا تواین یه سالی که ازدواج کردیم ۳تومن پس انداز کرده بودم موقعی که خواستیم خونه بخریم بهش دادم ولی بازم همینجور باشه خوبه اخه شوهرم خیلی اهل خوش گذرونی وخرج هست دیگه تاحقوقشو میریزن من سهممو برمیدارم😂دیگه دستش یکم بسته میشه