2789
عنوان

اقدامیا

127 بازدید | 7 پست

سلام این ماه دکتر بهم کلومیفن داد و روز ۱۲ و ۱۴ امپول ازاد سازی زدم

۱۷ روز بعد امپول بی بی چک زدم منفی بود

امروز دو روزه از موعد پریودم گذشت،کسی اینطوری شده؟؟یا احتمال داره باردار باشم؟

میشه برا مامان شدنم یه صلوات بفرستین...خدایا منتظر بهترین روز زندگیمم....به خودت توکل میکنم و مطمئنم ک معجزه زندگیم به زودی اتفاق میفته💙💙
الان بی بی نشون میده اگه باردار باشی

جایی هستم تا چند روز بی بی چک نمیتونم بزنم


همش درد پریود دارم حتی نوار گذاشتم ولی دو روز از موعد گذشته پریود نشدم

احتمال داره بخاطر امپول، پریودم عقب افتاده باشه؟

میشه برا مامان شدنم یه صلوات بفرستین...خدایا منتظر بهترین روز زندگیمم....به خودت توکل میکنم و مطمئنم ک معجزه زندگیم به زودی اتفاق میفته💙💙

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

جایی هستم تا چند روز بی بی چک نمیتونم بزنم همش درد پریود دارم حتی نوار گذاشتم ولی دو روز از موعد ...

علائم بارداری مثل پریود عزیزم الهی ک باردار باشی منم امروز فردا موعدمه

💕🧿منم مامان شدم خدا جونم مرسی بیاد همه منتظرا هستم 🧿💕
دکتر به من گفت 15 روز بعد از امپول باید پریود بشی.من درست روز 15 پریود شدم.شما احتمال بارداریتون هست

امید به بارداری ندارم اخه بی بی چک روز ۱۷ منفی بود اگه باردار بودم نشون میداد دیگه🤔🤔

خداکنه اینطور ک شما میگین باشه💙

میشه برا مامان شدنم یه صلوات بفرستین...خدایا منتظر بهترین روز زندگیمم....به خودت توکل میکنم و مطمئنم ک معجزه زندگیم به زودی اتفاق میفته💙💙
علائم بارداری مثل پریود عزیزم الهی ک باردار باشی منم امروز فردا موعدمه

فدات انشاالله تو هم پری نیاد و باردار باشی

میشه برا مامان شدنم یه صلوات بفرستین...خدایا منتظر بهترین روز زندگیمم....به خودت توکل میکنم و مطمئنم ک معجزه زندگیم به زودی اتفاق میفته💙💙

با اجازه استارتر 

دوستان من شوهرم دوماه قبل آزمایش اسپرم داده تعداد ۲۰میل ومورفویک درصد ..الان تعداد ۵میل ومورفو ۳

میخاستم بپرسم درصد مورفو که شده سه نشونه بهبودی مورفو هست یا چون تعداد کمتر شده درصد مورفو رفته بالا؟

یعنی الان تعداد هرچقدرم باشه چه پنج چه بیست مرفو همون سه درصد هست ؟

میشه برای مادر شدنم صلوات بفرستی  «رَبِّ لا تَذَرْنی‏ فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثینَ» بزودی با دعای خیر شما در این مکان تیکر بارداری نصب میگردد  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792