2777
2789
عنوان

من عروس بدیم؟؟؟

2372 بازدید | 153 پست

مادرشوهرم هروز زنگ میزنه یه فرمایش داره


 دیشب به شوهرم گفتم دیگه اگه هروز بری یکارشو انجام بدی نه من نه تو.دیگه شورشو مادرت در آورده...

گفتم بهش  بگو همه کاراتو لیست کن تو یه روز بگو....

گفتم نگی خودم‌بهش پیام میدم بکش بیرون از ما😂


پدرشوهرمم هست تازه اگه تنها بود یه چیزی.

جوونم هست مادرشوهرم ۵۴ سالشه سالم و سرحال


اه تازه خواهرشوهرم چندروز پیش زنگ زده به شوهرم هر چند شب مامانو ببر دور زدن بهش شیرموزی چیزی بده دلش باز شه🙄

حالا جالبه خواهرشوهرم یاد میده به شوهرم ولی من نمیزارم عملی شه😐از رو هم نمیرن فقط هی میگن ولی ما اجرا نمیکنیم...

انگار هفته چند روزه سه روزشو که زنگ میزنه برام فلان کارو کن بعد خواهرش دستوور داده دوشبم  تو هفته  ببیرش دور دور🙄

ما اینجا انگار کارو زندگی نداریم فقط بای درخدمت اونا باشیم...شوهرم ۶ از سرکار میاد باید بره به ننش برسه ....ایکبیری لوس ‌.‌حالم بهم میخوره از اداهاش



منم دیگه نه دعوتشون میکنم نه زیاد خودمو گرم میگرم.. هر ده روز یکبار میرم خونشون... اصلازنگ اینام نمیزنم... خیلی سرد باهاشون برخورد میکنم🙄میدونم خیلی لجشون گرفته.

شوهرم تک پسره اینا انتظار دارن من شبانه روز خونشون باشم🙄 انقد بدم میاد از رفت امد زیاد

خیلیم مودب و رسمی برخورد میکنم طوریکه خودشون معذب میشن زیاد نمیتونن حرف و تیکه ای بندازن😁

هر سری میرم انگار تازه برای اولین باره رفتم...فقط میگم بله ممنون متشکر دستتون درد نکنه😁 اونام لجشون میگیره...

مثلا خواهرشوهرم از دختر عمش غیبت میکنه من سکوت میکنم رو نمیدم ادامه بده ..یا میگم به هرحال هرکی یجوره ک یه اخلاقس داره  ...چون میدونم همین ادم پشت منم صدرصد غیبت میکنه.


نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تک پسره دیگه  یه جورایی باید به مادرش هم کمک کنه ازش انتظار دارن حالا هر روز نه ولی دوروز در هفته بره کاراشو بکنه و سر بزنه چی میشه مگه 

یه جایی خوندم که می‌گفت : هیچ وقت یک مادر رو سرزنش نکنید، چون خودش خیلی بهتر از شما این کارو بلده... هر روز یک احساس سنگینی و غم داره که مدام تکرار میکنه :کاش بیشتر بودم، کاش بهتر بودم و کاش مهربون تر بودم.      همیشه آخرش خوبه،اگه بد بود بدون  آخرش نیست      وقتی که تو رفتی و لبت نیست،به قرآن                       لنگ است بساطِ قم و این صنعتِ سوهان                    از روی لب توست که در حاشیه قم/هی شعبه زده حاج حسین و پسرانش 😍😍😍🤪🤪                             چشم هایت عقیق اصل یمن /گونه هاقاچ سیب لبنانی /تو بخندی شکسته خواهد شد /قیمت پسته های کرمانی 

کاملا درکت میکنم منم جبهه گرفتم و مقاومت کردم خداروشکر هم موفق شدم به آرامش رسیدم

پروردگارا شکرت که بهترینها را برایم مقدر کردی.پدر و مادری که مثل کوه پشتم هستند همسری که عاشقانه و دلبرانه کنار هم زندگی میکنیم دختری که مثل گل پاک است و برادر و خواهری که عاشقانه همدیگر را دوست داریم...خدایا شکرت که در این دنیای به این قشنگی حسرت هیچ بر دل این بنده ات نگذاشتی❤

حق دارن والا 

پسر بزرگ نکردن که ۴ روز ازدواج کرد کلا دیگه ادم حسابشون نکنه 😐😐😐

هرجوری رفتار کنی سر خودتم همین بلاها میادش 

در ضمن نمیتونه کاراشو بگه به داماد ک داماد میگه پسر داره بعد به من میگه 

باریکلا دمت گرم

همین باکلاس و حفظ حریم خیلی عالیه

نزار سوارت شن و رودربایستی هاشون بشکنه

دوستان من اینجا یا برای سرگرمی میام یا مشورت‌ سر مسائل جزئی، نینی سایت اتاق درمان نیست!!! خیلی از مشکلات شما که ازم اینجا میپرسید، نیاز به یه مراجعه حضوری و با کیفیت به یه روانشناس خوب داره!!! برای روانتون ارزش قائل شید!!! دانشجوی دکتری روانشناسی بالینی
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792