همیشا مدیر عضویت: 1397/09/20 تعداد پست: 433 عنوان بتا | مشاهده متن کامل بحث + 317 بازدید | 36 پست خانوما کیا بتاشون دیر مثبت شد لطفا کسی تجربه ای داره بگه 1398/09/04 | 23:45 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
راز66 عضویت: 1398/04/29 تعداد پست: 7318 فردای اولین اقدام هم یه تصادف بد داشتیم و ماشینمون له شد و کلی استرس کشیدمبه نظرم باردار شدن ربطی به استرس نداره من مامان یه مسافر بهشتم.ان شاءالله پسرم ذخیره آخرت من و شوهرم باشه.
راز66 عضویت: 1398/04/29 تعداد پست: 7318 به همسرتون هم عرق کاسنی و کنجد بدیدتخم مرغ و پیاز و روغنانگور و خربزه و گلابیوالسلام من مامان یه مسافر بهشتم.ان شاءالله پسرم ذخیره آخرت من و شوهرم باشه.
راز66 عضویت: 1398/04/29 تعداد پست: 7318 ببخشید زیاد توضیح دادمان شاءالله خدا مراد دل همه رو بده،دامن شما رو هم هر چه زودتر سبز کنه من مامان یه مسافر بهشتم.ان شاءالله پسرم ذخیره آخرت من و شوهرم باشه.
همیشا مدیر استارتر عضویت: 1397/09/20 تعداد پست: 433 ببخشید زیاد توضیح دادم ان شاءالله خدا مراد دل همه رو بده،دامن شما رو هم هر چه زودتر سبز کنه عزیز دلمممم خیلی ممنون از راهنماییت دعا یادت نره به زودی زود این دوران را به خوشی بگذرونی و نی نی نازتوبغل کنی فدات
mmmmmhhhhh عضویت: 1397/11/22 تعداد پست: 4510 دکترت نگفت باز کی تکرار کنی امروز رفتم دکتر بهم گفت 5 روز دیگ تکرار کن ❤خداجونم خودت مراقب تودلیم باش💚دخمل نازم بیصبرانه منتظر بدنیا اومدنتم 😍😍
همیشا مدیر استارتر عضویت: 1397/09/20 تعداد پست: 433 امروز رفتم دکتر بهم گفت 5 روز دیگ تکرار کن گفت احتمالش هست باشی خدا کنه دوتایی باشیم 😊😊😊
mmmmmhhhhh عضویت: 1397/11/22 تعداد پست: 4510 گفت احتمالش هست باشی خدا کنه دوتایی باشیم 😊😊😊 ایشالا ❤خداجونم خودت مراقب تودلیم باش💚دخمل نازم بیصبرانه منتظر بدنیا اومدنتم 😍😍