همیشا اگه باردار نبودی به محض شروع پریودت رحمت رو حسابی گرم کن و هر روز برو پیاده روی تا روز تخمکگذاریت
ولی بعدش این گرم کردن رحم و پیاده روی رو بزار کنار
پیاده روی هم یه ربع تا نیم ساعت کافیه
من این ماه هر دو تا کار رو انجام دادم ولی ماه های قبل انجام نمیدادم
اون حلوای میتی رو درست کردم که آرد و خرما و عسل و یه عالمه زعفرون و دارچین و زنجبیل و زیره پلویی توش ریخته بودم و روز 3 و 4 و 5 پریودم خوردم و چون زعفرون داشت بیشتر ادامه ندادم
از روز اول پریود هم تا تقریبا تخمکگذاری یه حوله بزرگ رو پیچیدم دور شکم و کمرم و جوراب کلفت تا ساق پا و ژاکت تو خونه یکسره تنم بود
دوره هام هم حداکثر 26 روزه هست.10 و 11 و 12 اقدام کردیم.زمانی که دوره های قبل با سونو دکتر گفته بود تخمکگذاری کردی