2777
2789

منم میخوام این سوالو بدونم امردز 20 روز از موعودم گذشته نه پریود میشم نه اینکه باردارم دوتا آمپول پروژسترون زدم ولی پریود نشدم ممکنه حامله باشم 

❤خداجونم خودت مراقب تودلیم باش💚دخمل نازم بیصبرانه منتظر بدنیا اومدنتم 😍😍

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

منم میخوام این سوالو بدونم امردز 20 روز از موعودم گذشته نه پریود میشم نه اینکه باردارم دوتا آمپول پر ...

آزمایش خون انجام دادی؟

خدایا شکرت بابت همه نعمت هایی دادی . بنظرم هیچ کدوم از نعمت های خدا کوچیک نیستن فقط کافیه به نبودن همون نعمتی که فکر میکنیم کوچیکه بیشتر فکر کنیم
چندم سیکلته؟

هجده روز عقب انداختم عزیزم روز سوم بعد موعد بتام 1بود سونو هم رفتم کیست نداشتم دکتر برام پروژسترون تزریق کرد شش  روز گذشت نشدم بهم گفت یک روز هم صبر کن دوباره آزمایش تیتربده

[QUOTE=113159520]ایشالاه که بارداری ، منم هر چی بی بی چک میزنم منفی من پریودم خیلی نامنظمه ، بعد۴ رو ...

شما میدونید بعد چند روز رابطه میشه بی بی چک زد ؟ من الان ۳ هفته گذشته باید مثبت می‌شد به نظرم هر چقدر هم نامنظم باشه پریودم شما اطلاعاتی دارید؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

دختر عجیب

morfineeee | -6 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز