2777
2789

بله من سر بچه اولم زدم وبعد ده روز هم نشدم،،گفتم شاید کیستم خیلی بزرگه ک جواب نداد،،ک با ترس و لرز بیبی زدم مثبت شد و اصً باورم نمیشد،،،😱


الان دخملم کلاس اولِ😊

چقدر زیبا هستند انسانهایی که شبیه حرفهایشان هستند💝

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره تو ازمایش نشون نداده بود ک دخترخالم حاملس امپول زد بازم پریود نشد فرستادن سونو واسه کیست و .‌‌.. ...

سونو بعد چندروز رفت میدونی عزیزم من پانزده روز عقب انداختم روز چهارم تاخیر آزمایش منفی بود سونو هم دارم کیست نداشتم الان چهارروزه آمپول زدم پریود نشدم میخام از دوباره بدم میترسم میگم صبر کنم 

قبل آمپول سونو آزمایش منفی بود که آمپول زدی گلم

ن سونو و ازمایش ندادم،،،دکترم بهم دارو میداد میگفت پنج پری بیا تا دارو بدم،،،دو دوره دارو داداه بود ک باردار نشدم و پری اومد و من روز پنجم نرفتم چون افتاده بود تو تعطیلات عید،،بعد عید منتظر موندم پری بیاد من روز پنجم برم ک نیومد بنابراین خودم رفتم امپولو گرفتم ک پریود بشم وبرم دکتر ک....


قبل اینا هم کیست داشتم و فک میکردم حتما کیستم بزرگ شده و امپول جواب نمیده،،،


ک خدارو شکر حامله بودم و دکترم گفت امپول هیچ ضرری برای بارداری نداره😊

چقدر زیبا هستند انسانهایی که شبیه حرفهایشان هستند💝
سونو بعد چندروز رفت میدونی عزیزم من پانزده روز عقب انداختم روز چهارم تاخیر آزمایش منفی بود سونو هم د ...

عزیزم باید ده روز بشه تا با آمپول پری بیاد،،،اگه تا ده روز نشی صد در صد بارداری انشالله.

چقدر زیبا هستند انسانهایی که شبیه حرفهایشان هستند💝
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز