2789
عنوان

یارانه

139 بازدید | 4 پست

خانما من تقریبا ۵ساله ازدواج کردم..درست همون دوره دوم ثبت یارانه ها نامزد بودیم.

که دفتر خدماتیه به ما گفت باید جدا ثبت نام کنیم یعنی من و همسرم جدا از خانوادهامون .

خانواده هامون اسم مارو ننوشتن و خلاصه اخر سر گفتن نمیشه دیگه شمارو ثبت نام کرد و باید با خانواده اسم نویسی میکردین و بعد جدا میکردین و....

اسم مارو گذاشتن جا مانده😐😐😐

الان ۵ساله یارانه نمیگیریم ..بچه دار شدم اونم نمیدن چون سر پرست خانوار که همسرم باشه اسمش تو لیست نیست و..

چن بارم رفتیم وواعتراض دادیم و..ولی هیچی..


کسی هست چنین مشکلی داشته باشه.🤔

برادر کوچیکه ی من اسمش تو لیست نبود حذفش کردن ....رفتیم فرمانداری گفت کپی از تمام صفحات بیار اسمشو بزاریم تو جامانده گفتم فایده ای داره گفت نه ....منم بی خیالش شدم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

برادر کوچیکه ی من اسمش تو لیست نبود حذفش کردن ....رفتیم فرمانداری گفت کپی از تمام صفحات بیار اسمشو ب ...

مام چن بار فرمانداری رفتیم و کپی و ..همشو دادیم هنوز هنوزه جواب ندادن...

گفتن باید منتظر دور سوم ثبت یارانه ها باشین..اونم که کلا خبری نیست.

تو فرمانداری آشنا داریم گفت این ۵سالی که به حسابتون نمیریزن و چون شمام انصراف ندادین..تو این مدت میره تو حسابهای یه اشخاص معلوم.

یعنی دزدی..

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792