2777
2789
اره ، صورتم مثل بچه صاف شده ولی چون صورت نازکه تا اخر عمر ۴ ماهی‌یبار باید بری، ولی بدن ۶ بار میری ...

یعنی با ۶ جلسه دیگه مادام العمر مو در نمیاد؟!

خدایااا شکرررت👨‍👩‍👧

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

رنگ پوست و تغییر نمیده یعنی تیره نمیکنه.

بستگی به رنگ و ضخامت موی زاید و رنگ پوست داره، هرچی پوست سفیدتر و موی زاید مشکی تر باشه بهتر جواب میده.

من قسمت هایی که روی استخوان بودن خیلی خوب شدن نسبت به قبل ۸۰-۸۵ درصد موها کم شدن مثل ساق پا ساعد دست پیشانی. ولی جاهای دیگه اثرش کمتر بودن. کلا ۴ جلسه رفتم بقیه ش رو نرفتم. در کل خیلی راضیم. دستگاه الکساندر بود

خودم را در آغوش گرفته ام، نه چندان با لطافت، نه چندان با محبت، اما ..... وفادار، ....وفادار
من مرکز لیزر هروی تو میدون هروی رفتم .خیلی خیلی راضی ام و سفید تر شده دوستان هرجا میرید فقط دقت کنی ...

تعداد شات رو هم باید بپرسیم؟

چندتا باشه خوبه؟

خدایااا شکرررت👨‍👩‍👧
جلسه ششم میشه این ماهولی سه سال پیش صورتمو زدم عالی بود درنیومد اصلا .تازه من شارژ هم نرفتم دیگه

خیلی خوبه پس ؛ خداروشکر راضی بودی

میشه آدرس و تلفن جایی که میری رو بهم بدی؟

و اینکه بگی هزینه کل بدن به همراه صورت چقدر میشه؟

۱۰ جلسه ست؟

خدایااا شکرررت👨‍👩‍👧
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز