2777
2789
عنوان

تقویت ابرو

175 بازدید | 6 پست

یعنی روغنی نبوده که من نزده باشم از چیزی بوده نتیجه گرفته باشبن؟

ذهن انسان متعصب مانند مردمک چشم میماند هر چقدر که نور بیشتری به آن بتابد تنگ تر و بسته تر میشود.

محلول ماوالا من زدم خوب بوده

هر کو نکاشت مهر و ز خوبی گلی نچید، در رهگذار باد نگهبان لاله بود ... نیچه معتقد است فلاسفه فیلسوف متولد میشوند، روح حقیقت طلبی و علاقه مندی به تجزیه و تحلیل و حل مشکلات و تفکر نقادانه را میتوان در فرد با آموزش پروراند، اما برای بعضی از آدمها حقیقت خیلی مهم است، درست بودن و خوب بودن معنایی بسیار قوی برای برخی از افراد دارد، من هم چنین آدمی هستم من همیشه خیلی مشتاق بوده و هستم که بدانم بالاخره کدام حرف درست است و کدام نیست، زیر بار حرف زور رفتن برای من بسیار دشوار است.

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷


روغن بنفشه پایه کنجد و زیتون اصل هر دوش و زدم... از مراکز معتبر بخرید اصل باشه.

روی مژه و ابرو اثر داشته... البته من به ابرو زدم برای اینکه رو صورتم اثر بذاره ولی خوب روی رویش مو هم اثر میذاره در هر صورت. 




ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز