2789
عنوان

۱۷ هفتگی

114 بازدید | 19 پست

بچها من ۱۷ هفتمه انا تکونی احساس نمیکنم میترسم تویه ۱۷ هفته شکمم بزرگ میشه؟

میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم  خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم 

من اخر ١٧ فقط زماني ك ميخوابيدم تو پهلوم قلب داشتم 

اينم بعدم فهميدم تكونه

١٨ هفته در حد ويبره مانند تو شكمم

و اينا

خدايا ممنون ميشم حواست به هممون باشه 😍همونطور ك هميشه بوده

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


17 هفتگی یکم زوده معمولا از 18 تا 22 اکثرا حس می کنن شکم شاید یه ذره برا بعضیا  بارادری همه ک ...

اولیه .۲۱ سالمه .شکمم کم اما حس میکنم یکم دراوردم

میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم  خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم 
شکم من که تخت بود اصلا ۱۷ هفته  تو دلم یهو خالی میشد از هفته ۱۷ اولین حرکاتش رو اینطوری حس کرد ...

حرکاتش چطوریه تو ۱۷ هفته؟؟

میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم  خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم 
من اخر ١٧ فقط زماني ك ميخوابيدم تو پهلوم قلب داشتم  اينم بعدم فهميدم تكونه ١٨ هفته در حد ويبر ...

قلب داشتی یعنی چی؟؟؟

میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم  خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم 
خوبه دیگه از الان شکمت دااره بزرگ میشه  جنسیت مشخصه؟ ویار داری؟

جنسیت انتی گفت بیشتر به دختر میخوره .ویار نه مثله همیشه ام کلا از اول بارداری حالم خوب بود

میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم  خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم 
انگار یهو تو دلم خالی میشد  مثه استرس میگیری دلت هری میریزه اینطور بود برای من

من هیچب حس نمیکنم میترسم اما بعضی وقتا دراز میکشم خوب توجه میکنم حس میکنم یه چیزی تو دلم وول میخوره دیگه نمیدونم اونه یا نه چن روزه هم هیجی حس نمیکنم

میشه یه صلوات برا نی نیم بفرستی سالم بیاد بغلم  خدایا نی نیمو سالم بزارش بغلم 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز