famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 عنوان مننژیت 207 بازدید | 17 پست داشتین کسی تونوزادی داشته باشه 1398/08/23 | 21:21 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
dinaye_maman عضویت: 1398/05/23 تعداد پست: 18485 بچه خواهرم شکوه سکوت را، به ارزانیِ کلام مفروش...شیخ بهایی
dinaye_maman عضویت: 1398/05/23 تعداد پست: 18485 الان خوبه مشکلی نداره الان ۳ سالشه نه خوبه خداروشکر شکوه سکوت را، به ارزانیِ کلام مفروش...شیخ بهایی
dinaye_maman عضویت: 1398/05/23 تعداد پست: 18485 چندوقتش بود نوزاد ۷ روزش بود شکوه سکوت را، به ارزانیِ کلام مفروش...شیخ بهایی
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 نوزاد ۷ روزش بود نگفتن علت مننژیتش چه بوده پسرمنم یک روز بعدتولدش دکترافهمیدن
dinaye_maman عضویت: 1398/05/23 تعداد پست: 18485 نگفتن علت مننژیتش چه بوده پسرمنم یک روز بعدتولدش دکترافهمیدن ن دکترش گفته یه عفونته دیگه مثل عفونت گلو و ریه خدا روشکر با دارو برطرف میشه جای نگرانی نیست شکوه سکوت را، به ارزانیِ کلام مفروش...شیخ بهایی
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 ن دکترش گفته یه عفونته دیگه مثل عفونت گلو و ریه خدا روشکر با دارو برطرف میشه جای نگرانی نیست برای شنواییش بر دینش شنوایی سنجی چندباربردینش شرمنده اینقدسوال میپرسم
dinaye_maman عضویت: 1398/05/23 تعداد پست: 18485 برای شنواییش بر دینش شنوایی سنجی چندباربردینش شرمنده اینقدسوال میپرسم یه بار وقتی از بیمارستان مرخص شد بردمش گفته بود خوبه شکوه سکوت را، به ارزانیِ کلام مفروش...شیخ بهایی
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 یه بار وقتی از بیمارستان مرخص شد بردمش گفته بود خوبه تورابخدا تو رابه حضرت محمد (ع) قسمدمیدم برای پسرم دعابکن شنواییش مشکل نداشته باشه
dinaye_maman عضویت: 1398/05/23 تعداد پست: 18485 تورابخدا تو رابه حضرت محمد (ع) قسمدمیدم برای پسرم دعابکن شنواییش مشکل نداشته باشه اللهم صلی علی محمد و آل محمدانشاالله به همین شب عزیز خوبه خوب باشه❤ شکوه سکوت را، به ارزانیِ کلام مفروش...شیخ بهایی
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 بچه خواهرم سلام بچه خواهرتون خوب حرف میزنه ازکی حرف زدنو خوب یادگرفت
نورااا__ عضویت: 1403/03/28 تعداد پست: 375 سلام بچه خواهرتون خوب حرف میزنه ازکی حرف زدنو خوب یادگرفت عزیزم هستی؟؟منم دخترم مننژیت داره میشه کمک کنی بهم