2777
2789

من مثلا یه جوریم حسادت میکنم بعد زود با خودم میگم حسادت نکن زشته و اینا با خودم دعوا میکنم

ینی یه جورایی جلوشو میگیرم

خانوم منجم🪐⭐️ رایگان برای کسی کار انجام نمیدم. فقط برای تفسیر چارت بهم درخواست دوستی بدید نه مسائل دیگه. ساعتها زمان میذارم روی کارم اگر از دلتون نمیاد دست تو جیبتون کنید پیش من چارت نگیرید و مدام اصرار نکنید و شان خودتونو پایین نیارید بابت یه کار رایگان! به دعا و صلوات و قران کسیم نیاز ندارم، خودم هم قران بلدم هم صلوات، مرسی! همینطوریشم از حقم خیلی کمتر دارم میگیرم و مراعاتتون میکنم. اگر برای کار من ارزش قائل نیستید به من پیام ندید. برای افرادی که مدام چونه میزنن و متوقع هستند، دیگه هرچقدرم بها پرداخت کنند من قبول نمیکنم کاری انجام بدم. تو دانشکده مهندسی خوندم و فوق لیسانس دارم. از اواخر سال 95 دوره های مختلفی تو حیطه متافیزیک و قانون جذب و خودشناسی گذروندم. فاز ماه من Waning Gibbous یا همون ماه کاهنده هستش که یعنی پخش بذر، توزیع و آموزش، به اشتراک گذاری و درون نگری... تمام این سالها دقیقا داشتم طبق رسالت روحیم پیش میرفتم و خبر نداشتم🤭 تاپیکای آموزشی زیادی زدم و هدفم گسترش دادن آگاهیه نه بیشتر...

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همه ی آدما ممکنه نسبت به موفقیت و دستاورد بقیه غبطه بخورن و حسرت اینو که کاش منم مثل اون شخص موفق بودم. 

ولی اگه کنترل نشه تبدیل میشه به حسادت و با خودت میگی من ندارم کاش اونم نداشت.

کی فکرشو میکرد یه روزی حرفامونو به آدمایی بزنیم که هیچ وقت ندیدیمشون...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز