2789
عنوان

کلومیفن

| مشاهده متن کامل بحث + 298 بازدید | 30 پست
اخه ب من گفت روزی ک میرم برای سونو باید ی امپول بزنم ک تخمکم آزاد بشه 

اره باید بزنی ولی من بخاطر این ک یبار بدون دارو دکتر باردار شدم فک کردم اینبار هم بدون این چیزا میشم ولی پشیمونم

چرا یعنی گونال اف فولیکولات رو بزرگ نکرد؟

خیلی بزرگ کرد۶ ماه کیست اورد ۳۰ اینا میشد 

به لطف دوستان عزیزم ۴ دفعه ترکیدم اونم بدون مقدمه لطفا تاپیک های مورد دارنزنیدکه آدم جواب میده یهو میبینه صفحه اش کارنمیکنه

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

کلو میفن هم باهاش میخوردم از روز سوم تا هفتم متفورمین برا کم اشتهایی این ک وزن کم کنم داده بود

پس خیلی دلنبندم...واقعا اگ اینبار با این دارو ها نشه افسرده میشم خدایا خودت کمک همه بکن

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
عزیزم منم این ماه خوردم فولیکولام سایزشون عالی شدن . ولی باردار نشدم

اخی چندماهه اقدامی؟انشالله ب زودی بشی

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
پس خیلی دلنبندم...واقعا اگ اینبار با این دارو ها نشه افسرده میشم خدایا خودت کمک همه بکن

عزیزم خدا بزرگ از الان نا امید نشو ب خودتم استرس نده میگم خو من بخاطر این ک امپول نزدم فک کنم فولیکولم ازاد نشد بخاطر همین الانم ناامید نشدم چون میدونم خدام بزرگه دارم دارو میخورم ک همین ماه حتما باردار بشم یه‌کم به خودت اترژی مثبت بده

من ۸ ماه اقدامم . خیلی حالم بده انشالله که بشم

من این ماه فولیکام عالی بودن و آمپول آزاد سازی هم زدم . بعد آمپول تا چند روز کلی درد کشیدم ولی باز با خودم گفتم اگه بخواد نتیجه بگیرم این دردا رو تحمل میکنم  ولی بازم پریود شدم

عزیزم خدا بزرگ از الان نا امید نشو ب خودتم استرس نده میگم خو من بخاطر این ک امپول نزدم فک کنم فولیکو ...

انشالله ک شماهم میشی حتما شک نکن...اخه من ب درگاه خدا ناشکری کردم گفتم فعلا بچه زوده زوده فلان ک الان خیلی پشیمونم امیدوارم نخواد جواب حرفام باشه چشم انتظاری

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
من این ماه فولیکام عالی بودن و آمپول آزاد سازی هم زدم . بعد آمپول تا چند روز کلی درد کشیدم ولی باز ب ...

انشاالله ک میشی توکل بخدا 

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
عزیزم خدا بزرگ از الان نا امید نشو ب خودتم استرس نده میگم خو من بخاطر این ک امپول نزدم فک کنم فولیکو ...

انشالله ک شماهم میشی حتما شک نکن...اخه من ب درگاه خدا ناشکری کردم گفتم فعلا بچه زوده زوده فلان ک الان خیلی پشیمونم امیدوارم نخواد جواب حرفام باشه چشم انتظاری

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز