2777
2789
تو ام عکس بده😆😆

از هیچی تو دنیا اندازه عکس گذاشتن نمیترسم😄بعد بخدا عکس از خودم تو گوشی ندارم الانم که زیر پتوام ولی اگه بخوای حساب کنی ۸۰ درصد شبیشم

مااز طبقه پایین جامعه نیستیم این جامعه اس که چند طبقه روما ساخته  
شما موقعیت دختره تو چی میبینید؟ من پشت کنکوریم آخه

خانواده خوب در کنارش وضعیت مالی خوب باشه.قیافه خوب.با تحصیلات .اخلاق خوب.خانواده کم جمعیت دختر کارمند الان همه دنبال این چیزان همچنین پسر هم باید اینطوری باشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خانواده خوب در کنارش وضعیت مالی خوب باشه.قیافه خوب.با تحصیلات .اخلاق خوب.خانواده کم جمعیت دختر کارمن ...

خانواده ام  که خوبن ساکت و بشدت بی آزار ،قیافه هم‌خوبم فقط یه ذره تپلم،تحصیلاتم که پشت کنکوریم ،اخلاق مهربون ودلسوزم ولی متاسفانه زیر بار حرف زور نمیرم که این شده دردسری برام وبهم میگن لجباز، خانواده ام کم جمعیتیم، ان شاالله کنکور  قبول شم میرم سر کارم 

مااز طبقه پایین جامعه نیستیم این جامعه اس که چند طبقه روما ساخته  
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز