بخدا
من بششششششششششششدت از خساست متنفر بودم.و انگار شوهرم خسیسه
بهش میگموتو خسیسی میگه نه اصلا
من خسیس نیستم
فقط هی میگه پس انداز کن
هزار تومنم ب من نداده این ۴ماه
نه شامی نه کافی شاپی چیزی فقط هر از چند گاهی یه چی میخره بخوریم
اینم بگم که خییییییلی سیاست مداره خیلی خیلی
عین چرچیل میمونه
نمیخره چیزی تا منم عادت نکنم