2777
2789
عنوان

يه هفته

57 بازدید | 5 پست

يه هفتس iuiكردم از ديشبه سينه درد دارم جورى كه نميتونم روش بخوابم و درد داره

ممكنه علائم باردارى باشه كسي تجربشو داشته؟

گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍😍میشه واسه سلامتی کوچولوم یه صلوات بفرستی😍😍خدا ازم گرفتش بعد چهارسال انتظار واسه ارامش دلم دعا کنید😔امیدم از خدا قطع نشده منتظر اتفاقای خوبم🙏 دخترم ارامش زندگیم خدایا شکرت😍

iui تجربه ندارم ولی سینه درد ممکنه از علائم بارداری باشه. انشالله که هستی

پروفایلم عکس خودمه لطفا کپی نکنین❤ البته چیز خاصی نیس یه عکس از پشت سَرَمه قیافمم مشخص نیس ولی به هرحال متعلق به منه😁

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

iui تجربه ندارم ولی سینه درد ممکنه از علائم بارداری باشه. انشالله که هستی

ممنونم ايشالا

گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍😍میشه واسه سلامتی کوچولوم یه صلوات بفرستی😍😍خدا ازم گرفتش بعد چهارسال انتظار واسه ارامش دلم دعا کنید😔امیدم از خدا قطع نشده منتظر اتفاقای خوبم🙏 دخترم ارامش زندگیم خدایا شکرت😍
بله سینه درد از علایم بارداری مبارکه انشالله

ايشالا باشه

گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را در بغل سنگ نگه میدارد😍😍میشه واسه سلامتی کوچولوم یه صلوات بفرستی😍😍خدا ازم گرفتش بعد چهارسال انتظار واسه ارامش دلم دعا کنید😔امیدم از خدا قطع نشده منتظر اتفاقای خوبم🙏 دخترم ارامش زندگیم خدایا شکرت😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز