2777
2789
عنوان

دوستان کمک

86 بازدید | 9 پست

عزیزای دلم سلام

نمیدونم علائم بارداری رو دارم یا نه ولی ۴۰ روزه پاکم اصلا اقدامم نکردم بنظرتون امکانش هست باردار باشم حالمم خیلی خوبه از حالت تهوع هیچ خبری نیست از مامانمم پرسیدم گفت وقتی منو حامله بوده اصلا چیزی نفهمیدی ۳ ماهگی فهمیده که بللللله من هم هستم.

نظرتون چیه

انسانم  آرزوست☃️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اونوقت مامانتون نمیگفته چرا سه ماهه پریود نمیشده

نمیدونم قرص جلو گیری خوردی یا نه ولی وقتی میخوری پریودیت منظم نمیشه که واسه همون عادی بوده

الان منم همیشه یه ده دوازه روز جابهجا میشه اما الان ۴۰ روز شده

انسانم  آرزوست☃️
نمیدونم قرص جلو گیری خوردی یا نه ولی وقتی میخوری پریودیت منظم نمیشه که واسه همون عادی بوده الان منم ...


عزیزم قرص نهایت پنج شش روز عقب جلو کنه نه چهل روز !!! .چقدر ماشالله دل گنده ای .😂

عزیزم قرص نهایت پنج شش روز عقب جلو کنه نه چهل روز !!! .چقدر ماشالله دل گنده ای .😂

اخه آمادگی رو ندارم واسه همین همش خودم رو به بیخیالی میزنم

😅😅😅ولی دیگه زیاد شد

انسانم  آرزوست☃️
نمیدونم قرص جلو گیری خوردی یا نه ولی وقتی میخوری پریودیت منظم نمیشه که واسه همون عادی بوده الان منم ...

نه نخوردم

میشه واسه شادی روح پدرم، سلامتی وخوشبختی خانوادم صلوات بفرستین،خیر ببینید الهی😘😘
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

باب الحوائج

hadiseeeee | 1 دقیقه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز