خانمها من این تاپیک رو قبلا زدم
ولی بازم خواستم نظر خواهی کنم
خانمها نظرتون در مورد این خانم رو صادقانه بگید😉
این خانم یه شلوار ویه بلوز دوخته
دستگیره ودمکنی هم برای خونش میدوزه
اسکاج میبافه ویه کوسن بافته وتوش رو پر پشم شیشه گرده...با گونی وکاموا یه پادری بافته
پرده هم دوخته
عروسک با پولیش طرح قلب هم درست کرده
کیک خودش میپزه وتزیین میکنه
تیرامیسو هم درست میکنه برای دسر
ودسرهای ژله ای هم بلده
ودوتا غذای بین الملل هم بلده
کوفته .دلمه.قرمه .قیمه .فسنجون.کوکو.کتلت.سوپ شیر.والویه ..وزرشک پلو با مرغ هم عالی درست میکنه..ماهی هاش هم خوشمزه میشه🍛
خیلی خوش اخلاق ومهربون
واجبات دین رو انجام میده وهیچ نماز وروزه قضا گردنش نیست..اهل کمک به فقرا هم هست..غیبت نمیکنه ودروغ نمیگه ..دل کسی رو نمیشکنه..حجابشم معمولیه
خونه همیشه تمیز ومرتبه 💒
گواهی نامه داره🚘
پس اندازش یه انگشترویه دستبند نقره هستش
تحصیلاتشم دیپلم هست
تو اموزشگاه زبان انگلیسی رو کامل تا ترم اخر خونده.گاهی کتاب ترجمه میکنه
دندوناش نامرتب بوده رفته درستشون کرده
قدش 157ووزنش59کیلو هستش
گاهی با این وسایل دور ریختنی واین منجوق وچیزهای رنگی برای خودش دسبند وگردنبند فانتزی درست میکنه
میخوام از یک تا ببست به این خانم نمره بدید
ممنون