2789
عنوان

رسم چيه؟

237 بازدید | 40 پست

همسرم برادرش عقد كرده امسال قرار خونه عروس يلدا ببرن و عيد عيدي ببرن.

حالا من نميدونم رسم چيه و خواهر و برادر داماد همراه يلدا و عيدي چيزي مي برن يا نه؟ اگه ميبرن چي ببرم؟

روم نميشه بپرسم به خاطر همين تاپيك زدم ببينم رسم چيه.

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


اره.تازه ما زیاد مهم نیست ببریم یا نه.ما فقط قبل عید عیدی مهمه که بریم با عید قربان.بازم باید از همش ...

كسي رو ندارم 

از تهرانم

نميدونم 

موندم

كسي غير تو عزيزم جواب نداد

خواهر برادرا چیزی نمیبرن .ما رسممون اینه که پالتو چکمه  با یک تیکه طلا میبریم   یا لوازم برقی  مثلا اتو پرس  یا...با سبد میوه تزئین شده  و آجیل و مخلفات .هرخانواده ای به اندازه توان مالیش

خواهر برادر که چیزی نمیبره فقط دوماد باید ببره 

بعضيا ميگن نميبرن بعضيا ميگن ميبرن

به خاطر همين مي خوام بپرسم كسي بوده براش يلدا بيارن يا ببره بدونه رسم و رسوم چيه؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز