2777
2789
عنوان

حالم بددددده

130 بازدید | 14 پست

سلام خانم گلا


من یازده سال پیش زایمان کردم. به توصیه پزشکم حدود دوساله اقدام به بارداری کردم ولی هیچ خبری نشد. امروز آزمایشها و عکس رنگی و... بردم پیشش گفت تخمکهات ضعیفه و احتمالا داری به یائسگی زودرس میرسی حالم خیلی بد شد...... 

کسی میدونه چطور میشه تخمک رو تقویت کرد

نمیخوام کارم بکشه به آی وی اف

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

شنیدم یائسگی زودرس درمان داره طب سنتی اینارو امتحان کن

خیلی نگرانم

طب سنتی دیر جواب میده منم سنم داره میره بالا

یه دوره هم طب سنتی کار کردم اینقدر اینو بخور اونو نخور فلان روغن رو بزن و... کردم فایده نداشت

من مجردم ولی باور کن همون یه بچه کافیه بچه فقط دردسر دل نگرانی داره 

بخدا یه بچه هم زیادیه

مشکل من یائسگی زودرسه که فقط با بارداری عقب میوفته وگرنه از حاملگی و بچه کوچک داشتن بدم میاد

خواهرشوهر من تو سن ۲۹سالگی هنوز شوهر نکرده یائسه شد انقدر درمان کرد بعد دو سال یک دو ماهه پری میشه ا ...

خیلی بده خیلی

دکترمم گفت باید هورمون درمانی بشی اگه يائسه بشی که اونم هزارتا مشکل برات پیدا میشه که یکی شون بالا رفتن ریسک سرطان پستان یا تخمدان و رحم هست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز