2777
2789
عنوان

بارداری

104 بازدید | 17 پست

سلام خانما 3روزه پریودم عقب افتاده این ماه هم اقدام داشتم ولی بیبی چک سه روز پیش زدم منفی شد ممکنه باردار باشم؟بیبی م اولش هیچی نبود بعد دو دیقه منفی شد

باید صبر کنی تا ۷ روز بگذره بد بیبی بزنی اگ بد هفت روز نشدی تست بزن یا از بده

خدایا دامن همه ی منتظرارو سبز کن الهی آمین..اونایی هم تو دلی دارن صحیح و سالم بدنیا بیان 😍😍چقدر خوشحال بودم این امضارو گذاشتم،بچم قسمتم نبود،توروخدا دعام کنین دوباره مامان بشم ..قربون دستای کوچولوت ک پر کشیدی 

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میترسم باز منفی شه

تا هفت روز اگه پری نشدی تست کن یا برو ازمایش

زمانی حرف بزن که ارزش حرفت بیشتر از سکوتت باشد، و زمانی دوست انتخاب کن که ارزش دوستت بیش از تنهاییت باشد. #فرانسیسکو_کولوآنه
باشه

گاهی لقاح دیر انجام میشه و سطح هورمون دیر نشون میده انشاالله که بارداری بودی خبرمون کن

زمانی حرف بزن که ارزش حرفت بیشتر از سکوتت باشد، و زمانی دوست انتخاب کن که ارزش دوستت بیش از تنهاییت باشد. #فرانسیسکو_کولوآنه
حتما.خودم ک حس میکنم مامان شدم

شدی پس ،منم اولین نفری که بهت تبریک میگم 😍❤️

زمانی حرف بزن که ارزش حرفت بیشتر از سکوتت باشد، و زمانی دوست انتخاب کن که ارزش دوستت بیش از تنهاییت باشد. #فرانسیسکو_کولوآنه
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز