2777
2789
عنوان

مشورت

69 بازدید | 9 پست

بچه هادخترم تازه داره گواهينامه ميگيره حالاديشب سؤييچ رو ماشين بودمارفتيم تاخداخل خونه وبيايم  پنجاه متر ماشين راجلوعقب نكرداماهمسرم خيلي باهام بدبرخوردكرد به نظرتون حق بااونه يامن چون خيلي ناراحت شدم

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

چرابدون اجازه دست به ماشن زد


همسرتون حق داره  گلم اگر خدای نکرده بدون گواهینامه به کسی بزنه و بکشه قتل عمد محسوب میشه،اما میتونسته آروم ترم برخورد کنه.

آدمی را آدمیت لازم است ، عود را گر بو نباشد ، هیزم است
آخه همسردوممه يك كم واسه اين ناراحت شدم


گلم اگر دخترتون گواهینامه داشت ماجرا فرق میکرد،بدون گواهینامه هم برای خودش و هم برای دیگران خطرناکه.

آدمی را آدمیت لازم است ، عود را گر بو نباشد ، هیزم است
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز