2777
2789

من میت 10 لایت دارم خیییلی راضیم ازش اما خب مدل های بالاتر از اینم خیلی هست برو دیجی کالا اونجا قشنگ می تونی به نتیجه برسی از روی کامنت های مردم و مشخصات فنی که ارائه میکنه 

ویران شده را حوصله منت معمار نباشد/ ویرانه ما را بگذارید که ویرانه بماند... ( صائب تبریزی)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

همش با هم؟ تو هووای دنبال این مشخصات میگردی؟😁

هواوی خیلی گوشی خوبیه بی خود پول برند نمیدی، مثلا من وقتی میخواستم a50 بگیرم همه گفتن پی سی لایت هواوی خیلی بهتره، واقعا هم راضیم، قبلیمم هانر هواوی بود خیلی راضی بودم ازش 

لبخند بزن، انار لب های تو را دانه کنم...
دوربینش حرفه ای هست؟ هنگ نمیکنه؟ درحد نوت ۱۰ هست؟


کیفیتش واسه من که راضی کننده اس، نه هنگ هم نکرده تو این 1 سال و نیم. نه بابا در حد نوت 10 که دیگه نیس😂فقط می دونم تو رقابت با A5 گوشی من بهتر بود 

از این مدل بالاتر زیاد هست... 

ویران شده را حوصله منت معمار نباشد/ ویرانه ما را بگذارید که ویرانه بماند... ( صائب تبریزی)

بهترینشم این‌مشخصاتون نداره؟ اخه میگن فقط پول برندشو نمیگیرن 

من خیلی راجع بهش تحقیق کردم ولی واقعا هیچکدومش پاسخگوی نیازای من نبود

شاید شما از یکی خوشت بیاد

بیشتر سلیقه ایه بستگی داره به سطح خواسته هایی که ازش داری

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز