emg مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 1300 عنوان پاپ اسمیر 143 بازدید | 13 پست سلام دوستان من شب چهارشنبه رفتم دکتر تست پاپ اسمیر گفت یه زخم کوچکم دارم و اگه لک دیدم طبیعیه اما ازظهرروزبعدش به خونریزی افتادم نه لک بایدچیکارکنم؟ 1398/08/16 | 08:42 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
8فقطخدا عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 3845 چقدر از پریدیت گذشته بود موقع نمونه گرفتن؟ 💥 باشدکه خدا همه ی انشاالله هایمان را به الحمدلله تبدیل کند......لطفا برای شفای بیماریم یه صلوات بفرست.
8فقطخدا عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 3845 برا زخمت هیچی نگفت؟ 💥 باشدکه خدا همه ی انشاالله هایمان را به الحمدلله تبدیل کند......لطفا برای شفای بیماریم یه صلوات بفرست.
emg مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 1300 چقدر از پریدیت گذشته بود موقع نمونه گرفتن؟ دوهفته اما یکی دوروزه دردرکمرداشتمزیر یه ماه پریودنمیشدممیشه ازدودعنبرنسارا جلوبیفته؟
8فقطخدا عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 3845 دوهفته اما یکی دوروزه دردرکمرداشتم زیر یه ماه پریودنمیشدم میشه ازدودعنبرنسارا جلوبیفته؟ فک نمیکنم شاید از همون زخمت بلشه من ماه قبل دادم گفت تا دو روز طبیعیه ولی اگه تو دو روز نزدیکی داشته بلشی ممکنه بیشتر طول بکشع 💥 باشدکه خدا همه ی انشاالله هایمان را به الحمدلله تبدیل کند......لطفا برای شفای بیماریم یه صلوات بفرست.
emg مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 1300 فک نمیکنم شاید از همون زخمت بلشه من ماه قبل دادم گفت تا دو روز طبیعیه ولی اگه تو دو روز نزدیکی داشته ... 😢😢😢 شمام لک داشتی؟
8فقطخدا عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 3845 گفتم دارومیدم خوب نشد فریز نگفت کلپوسکپی کن 💥 باشدکه خدا همه ی انشاالله هایمان را به الحمدلله تبدیل کند......لطفا برای شفای بیماریم یه صلوات بفرست.
8فقطخدا عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 3845 😢😢😢 شمام لک داشتی؟ اره منم التهاب داشتم موقع معاینه 💥 باشدکه خدا همه ی انشاالله هایمان را به الحمدلله تبدیل کند......لطفا برای شفای بیماریم یه صلوات بفرست.
8فقطخدا عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 3845 من دکترم گفت چون التهاب دلری بیا کلپوسکپی کن اگه مشکلی نداشت دارو بخور 💥 باشدکه خدا همه ی انشاالله هایمان را به الحمدلله تبدیل کند......لطفا برای شفای بیماریم یه صلوات بفرست.
8فقطخدا عضویت: 1396/11/23 تعداد پست: 3845 احتمالا خونریزیت از همون زخمته عزیزم نگران نباش فقط تزدیکی نکن تا خوب شه 💥 باشدکه خدا همه ی انشاالله هایمان را به الحمدلله تبدیل کند......لطفا برای شفای بیماریم یه صلوات بفرست.
emg مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 1300 احتمالا خونریزیت از همون زخمته عزیزم نگران نباش فقط تزدیکی نکن تا خوب شه ممنون باشه حتما