معلومه گه داره.قدیم مردم نا آگاه بودن .دکتر اینقدر در دسترس نبود و فکر می کردن بچه قنداق بشه پاهاش صاف می شه.بچه رو زجر می دادن تا ۴۰ روز قنداقش می کردن
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
معلومه گه داره.قدیم مردم نا آگاه بودن .دکتر اینقدر در دسترس نبود و فکر می کردن بچه قنداق بشه پاهاش ص ...
کی گفته قنداق میکنن که بچه پاهاش صاف بشه؟؟؟قنداق کردن برای بچه حس امنیت ایجاد میکنه حس داخل رحم بودن بهش دست میده بخاطر همین میگن قنداق کنین... قنداق کردن به روش قدیم ک اینقد بچه رو سفت میبستن که رد بند قنداق رو بدنش میموند منسوخ شده اما اینکه بچه رو بپیچی ک حس امنیت کنه روانشناسی داره تاکید میکنه روش
زمستان سرد منم بهاری گرم دارد،،،بزرگ میشم واسه کسی که کوچیکم کرد...🥰😉
کی گفته قنداق میکنن که بچه پاهاش صاف بشه؟؟؟قنداق کردن برای بچه حس امنیت ایجاد میکنه حس داخل رحم بودن ...
من بحثی ندارم.بعله قدیم می گفتن قنداق کنین بچه پاش صاف بشه.دیدین که مادر استارتر هم به همین دلیل گفته که بچه رو قنداق کنین.بحث روانشناسی قنداق کردن رو هم اولین بار هست که می شنوم.پس چرا برای مثال یک بار هیچ روانشناسی نمی شنویم که توصیه کنه بچه رو قنداق کنین.منسوخ شده دیگه این روش ها