2777
2789

تو رختخوابم ...حالم خوبه ..ولی یه کوچولو استرس دارم ...ناهار خونه مامانم

من در پی خویشم ...به تو برمیخورم اما...سالهاست که در تنهایی هایم عاشقانه زندگی میکنم..برای خودم چای دم میکنم ..خودم رو تحویل میگیرم ..اما همیشه دوتا استکان چای میریزم یکی برای خودم ویکی برای تو ..فقط نمیدانم چرا هر بار چای تو سرد میشود،،،وای فراموش کرده بودم تو نیستی و جمع من و تودیگر ما نمیشود ...تو رفتی !!!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بچه ها صورت دویتمو آرایشگر باشمع اصلاح کرده صورتش باد کرده ومبخاره حساسیت داده 

چیکار کنه؟؟

خدایا ۱۵شهریور نینی تو دلم رفت😢ازت میخوام ارومم کنی ویه نینی دیگه خیلی زود جاش بزاری.۹۹.۹.۹دعاکنین خبرحاملگیمو بهتون بدم😢😍

دارم حرص میخورم  ناراحتم

فعلاک زوده ولی میخوام استامبولی بزارم  امروز


نزاررویاهات فقط درحدرویابمونن/اگرتوانایی فکرکردن به چیزیو داری قطعاتوانایی رسیدن به آن راهم داری☺👩‍💻

بعد از یک ساعت پیاده روی اومدم نشستم صبحانه خوردم الان دارم به ظرفاش نگاه میکنم موندم کیا میاد ظرفا صبحانمو جمع کنه

با یه صلوات آمین بگو خواهرگلم.خدایا هرکی چشمش به این امضا افتاد همون لحظه دلشو شاد کن.اگه دختره یه بخت خوب نصیبش کن.اگه منتظره دامنشو سبز کن.اگه غصه داره خدایا به بزرگیت قسمت میدم ارامشی از جنس خودت نصیبش کن.اگه مستاجره صاحب خونش کن.اگه با شوهرش مشکل داره دلشونو به هم رضا کن.خدایا خیلی از دوستام ناراحتی هایی دارن که نمیتونن بیان کنن اونا فقط تورو دارن جوری به خودت نزدیکشون کن که ناراحتیشونو فراموش کنن.اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  12 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش