2777
2789

مباركه عزيزممممم😍

اما خريد نكن تا انومالي

جنسيت ١٠٠٪؜ نيست اصلا😘

هروقت دلتون شکست واسه شفای بچه های بیمار دعا کنین لطفا. تنها افتخار زندگی من اینه که هرچی فک میکنم تاحالا واسه ناراحت کردن و شکستن دل کسی نقشه نکشیدم!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

بنظرم پسر میشه معمولا برعکسه به من گفتن پسره انومالی گفت نه دختره😜😍

دوتا سقط داشتم کلی سختی و افسردگی کشیدم خیلی وقتا ناامید بودم حالا فهمیدم باردارم الانم که هم قرص میخورم هم امپول میزنم هم سرم هم شیاف که واسم بمونه میشه واسم دعا کنید که مشکلی پیش نیاد تنها دل خوشی زندگیم همین بارداریه دعام کنید ممنون🍀
انومالي كي برم الان سه ماهم كامله

 دكتر مينويسه عزيزم

بين هفته ١٨ تا ١٩

هروقت دلتون شکست واسه شفای بچه های بیمار دعا کنین لطفا. تنها افتخار زندگی من اینه که هرچی فک میکنم تاحالا واسه ناراحت کردن و شکستن دل کسی نقشه نکشیدم!
عهههههه نميدونم والا من خيلي تنبلم شدم حسمم ميگفت دختره


حالا انشاا...سلامت باشه

 واسه من برعکس بود جنسیت 😂

دوتا سقط داشتم کلی سختی و افسردگی کشیدم خیلی وقتا ناامید بودم حالا فهمیدم باردارم الانم که هم قرص میخورم هم امپول میزنم هم سرم هم شیاف که واسم بمونه میشه واسم دعا کنید که مشکلی پیش نیاد تنها دل خوشی زندگیم همین بارداریه دعام کنید ممنون🍀

منم ان نی جنسیت رو گفت 

پسرم که صد در صد 

دختر هم گفت ۹۰ درصد دختره

یه عالمه هم خرید کردم امیدوارم دخترم نظرش عوض نشه پسر بشهههههه

  

۷ سال انتظار کشیدن برای مادر شدن از من یک زن قوی و صبور ساخته. خدایا نی نی هام رو سپردم به خودت😍🧿🧿
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

جمعیت

سمارت | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  13 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  11 ساعت پیش