همه سرم غر میزنن شیرت بده و فلان که بچت بالا میاره ...
از نوزادی رفلاکس داشت 6تا 11ماهگی خوب بود یهو بهم ریخت. از همون اول میگفتن شیرتو نده بهش بدرد نمیخوره
گرفتم شیرخشک کنار شیرم دادم. وزن نگرفت و لاغر شد ..
حالام باز شروع شده و میگن شیرتو ازش بگیر شیرخشک arبده ...
اما کلا شیرخشک بهش نمیسازه لاغر میشه
از طرفیم هر روز استفراغ داره و معدش داغون شده
خب چه گلی به سرم بگیر
عادت کردم به شیردادن بهش جفتمون سختمونه 😭😭
اما صبح ساعت 5با جیغ بیداره میشه و کلی سرفه میکنه تا بالا میاره