منم مثه تو پیششون نیستم
با اینکه خیلی دختر قوی ای هستم اما یه وقتایی واقعا کم میارم
راهمونم دوره با مامانم اینا شاید شیش هفت ماهی یبارم نبینمشون
کاریش نمیشه کرد عزیزم چاره ای نیس
من شوهرم خوبه و هوامو داره که طاقت اوردم
راهش فقط اینه که خودتو سرگرم کنی
راسسسستی من فقط تاپیکاتو میخونم اما یه حس خیییلی خوبی بهت دارم 😻🤗
کاش اینجا بودی باهات دوست میشدم😇