2789
عنوان

مادر

339 بازدید | 18 پست

1 ماهه ازدواج کردم و گاهی اوقات واقعا دلم برای مادرم تنگ میشه و میگیره 

خصوصا شب ها 

مرتب یاد کارها و مهربونی هاش میفتم😔😔

حتی یک نفر باهام بداخلافی کنه یادش میفتم

نمیدونم دیگه چقدر خودمو مشغول کنم

شماها چیکار مبکنید؟

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


مبارکه.کم کم عادی میشه😊منم اینجوری بودم.شبها یواشکی گریه میکردم از دلتنگی.

کی عادی شد برات؟

عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
از تهران اومدم بوشهر و چون غریبم دلتنگ میشم

اسی تو ماه محرم صفر عروسی کردی؟خدایی خالی بندی تا چه حد

پروردگارا شکرت که بهترینها را برایم مقدر کردی.پدر و مادری که مثل کوه پشتم هستند همسری که عاشقانه و دلبرانه کنار هم زندگی میکنیم دختری که مثل گل پاک است و برادر و خواهری که عاشقانه همدیگر را دوست داریم...خدایا شکرت که در این دنیای به این قشنگی حسرت هیچ بر دل این بنده ات نگذاشتی❤
اسی تو ماه محرم صفر عروسی کردی؟خدایی خالی بندی تا چه حد

عروسی نگرفتم بخاطر ی مسائلی 


عزیزان نی‌نی سایتی، من درحال حاضر خیلی به دعای شما احتیاج دارم ممنون می شم برام دعا کنید مشکلم حل بشه
کی عادی شد برات؟

حدود ۶ ماه بعد عروسی.ولی الان که ۶ سال میگذره روزی حدااقل ۳ بار باید صداشو بشنوم😍

به هرکس به اندازه ی ظرفیتش محبت کن🤏                                        لینک حذف تاپیکهای درخواستی

عزیزم خودتو با کارای خونه مشغول کن.ولی روزی چند بار به مادرت زنگ بزن اون بیشتر دلتنگ میشه.منم همین جوری بودم مامانم خیلی دلداریم میداد تا گریه نکنم

بهترین هدیه زندگیم  پسرم....آقا سجاد. خدایا مراقب بچه هام باش. منتظرگرفتن دستای کوچولوت هستیم نفس مامان
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792