بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پسرمن برای زردی بالابستریش کردن بعدیک روز فهمیدن مننژیت داره دوروزش بود که 14روزبستری شد خیلی توفکرشم بردمش برای چشمش خداروشکرکه سالم بود بردمش شنوایی سنجی دوماهگی گفت گوشش مشکل داره بردمش متخصص گوش دیدش گفت گوشش عفونت داره دارو داده پسرم بخوره بعد دوباره ببرمش نوارگوش بگیرم خیلی توفکرشم دوماهه مث مرده میمانمم
پسرمن برای زردی بالابستریش کردن بعدیک روز فهمیدن مننژیت داره دوروزش بود که 14روزبستری شد خیلی توفکرش ...
نه دیگه، وقتی عفونت داشته حتماً به خاطر اون بوده. استرس الکی به خودت نده. اون که من میگم از همون موقع علائم حرکتی ش مشخص بود. یک طرف بدنش تقریباٌ لمس مونده بود، با کاردرمانی و فیزیوتراپی بهتر شد. پسر شما به نظر نمیاد مشکلی داشته باشه. البته به جز یه مامان مضطرب! ;)
تازه اون که من میگم اینجوری نبود که دو هفته بستری بشه و بعد مرخصش کنن. عملاً تا پای مرگ رفت و امیدی نبود برگرده. همون موقع کارش به تشنج و جراحی مغز و... هم رسید. نگران نباش.