famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 عنوان پسرم 142 بازدید | 11 پست بخاطربیماری مننژیت یک روزبعدتولدش بستری شد 14روز شنوایی سنجی اولیه توزایشگاه انجام دادن گفتن خوبه بعدگفتن چون مننژیت داشته بایددوماهگی بیاریش نوارگوش بگیریم دوماهگی بردمش گفتن مشکل داره گوشش خیییلی اعصابم خوردشد بردمش متخصص گوش دیدش گفت گوشش عفونت داره خیلی توفکرشم نمیدانم چکاربکنم. دارو داده بخوره دوباره ببرمش تورابحدا کسی بود مننژیت داشته باشه گوشش سالم باشه 1398/08/12 | 16:03 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
rayasy عضویت: 1398/04/07 تعداد پست: 779 من یک سالگی مننژیت گرفتم مامانم هلاک شد بنده خدا صد برابر بدتر از تو بود حالش ولی خدا رو شکر کاملا خوب شد و من الان کاملا سالمم💕
rahil1999 عضویت: 1397/08/29 تعداد پست: 391 مادرشوهرم هرچیزی که به عفونت ربط داشته باشه عنبرنسارا دود میکنه روش تا خوب بشه البته دکتر طب سنتی بهش گفته حالا نمیدونم شایدم خوب باشه
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 من یک سالگی مننژیت گرفتم مامانم هلاک شد بنده خدا صد برابر بدتر از تو بود حالش ولی خدا رو شکر کاملا خ ... دارم برای پسرم دیوانه میشم تورابخدابراش دعابکن
rayasy عضویت: 1398/04/07 تعداد پست: 779 دارم برای پسرم دیوانه میشم تورابخدابراش دعابکن عزیزم برای پسرت ده تا صلوات فرستادم ایشالا خیلی زود خوب بشه بد به دلت راه نده تا وقتی تو حالت خوبه حال اونم خوبه رابطه مادر پسری اینجوریه😍
پاشنهطلا عضویت: 1398/07/30 تعداد پست: 2047 به خواست خدا پسرت خوب میشه ....منم براش دعا میکنم .... ۱۰ساله منتظر اومدن نی نی هستم
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 به خواست خدا پسرت خوب میشه ....منم براش دعا میکنم .... تورابخدا فقط دعاش بکن گوشش سالم باشه بخدا منم شمارودعامیکنم
پاشنهطلا عضویت: 1398/07/30 تعداد پست: 2047 انشالله خوب میشه فقط دارو درمانش رو خیلی جدی و دقیق بگیرید .....حتما برای سلامتی ش آیت الکرسی و صلوات میفرستم ... ۱۰ساله منتظر اومدن نی نی هستم
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 انشالله خوب میشه فقط دارو درمانش رو خیلی جدی و دقیق بگیرید .....حتما برای سلامتی ش آیت الکرسی ... ممنون خداکنه به ارزوی دلدبرسی
پاشنهطلا عضویت: 1398/07/30 تعداد پست: 2047 ممنون خداکنه به ارزوی دلدبرسی ممنونم مهربان مادر ....آرزوی من فقط داشتن یه بچه س....خدایا همه ی مرضا رو شفا بده ...ما منتظرا رو نا امید نکن. ۱۰ساله منتظر اومدن نی نی هستم
famirhafez مدیر استارتر عضویت: 1397/03/05 تعداد پست: 2687 ممنونم مهربان مادر ....آرزوی من فقط داشتن یه بچه س....خدایا همه ی مرضا رو شفا بده ...ما منتظرا رو نا ... بببن منم پارسال تنبلی تخمدان داشتم باردارنمیشدم رفتم دکتردارودادمهرماه مصرف کردم ابان باردارشدم باورم نشد به خدا پناه بکن فقط فرزندسالم بخواه جنسیت بذارمهم نباشه براد من بخدافقط میگفتم خدابهم بچه بده وسالم باشه الانم فقط امیدم به خداس امیدوارم هرچی زودتردامندسبزبشه